NABÓR PRACOWNIKÓW DO UMIG W OSIEKU
Treść
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa
i adres jednostki
|
Urząd Miasta i Gminy w Osieku
ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
|
Określenie stanowiska
|
referent prawno- administracyjny
|
Wymagania związane ze stanowiskiem
|
1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi komputera ;
2) staż pracy w administracji samorządowej.
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
|
1)Prowadzenie spraw związanych z:
a) wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości
b) wymierzaniem kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia,
c) wydawaniem zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości płynnych oraz prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń;
d) najmem lokali mieszkaniowych
2) Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie.
3) Prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
4)Przygotowywanie projektów uchwał.
5)Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnej od właścicieli nieruchomości.
6)Przygotowaniem materiałów będących informacją publiczną.
7)Prowadzenie ekoportalu.
|
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
|
1) Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku.
2) Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
3) Miejsce pracy i stanowisko pracy nie dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
|
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
|
W miesiącu lutym 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.
|
Wymagane dokumenty
|
1) życiorys oraz list motywacyjny,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy w administracji samorządowej ;
4) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączniku do niniejszego ogłoszenia;
5) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
|
Termin i miejsce składania dokumentów
|
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: nabór na stanowisko – referent prawno-administracyjny do Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek w terminie do dnia 24 marca 2014r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Osieku po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane( uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Osieku).
|
Osiek, dnia 12 marca 2014 r.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Włodzimierz Wawrzkiewicz