ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Treść
Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
SKRZYNKA ePUAP
Uwaga: aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (http://www.epuap.gov.pl) – konto jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu do Sekretariatu UMIG w Osieku mieszczącego się w pokoju nr 102 przy ul. Rynek 1 w Osieku na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. (015) 867-12-03 - Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.