Rejestry, Ewidencje, Archiwa
Treść
REJESTRY:
- rejestr umorzeń decyzji podatkowych,
- rejestr decyzji zmian wymiaru podatku,
- rejestr prowadzonej działalności gospodarczej,
- rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- rejestr uchwał Rady Miejskiej,
- rejestr wniosków zgłaszanych na sesji przez Radnych i interpelacji Radnych,
- rejestr wniosków zgłaszanych na posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej,
- rejestr składu osobowego Zarządu Osiedla i Rad Sołeckich,
- rejestr przepisów prawa miejscowego, udostępnianych publicznie,
- rejestr poborowych,
- rejestr świadczeń osobistych, rzeczowych i osobisto – rzeczowych,
- rejestr instytucji kultury,
- rejestr umów,
- rejestr umów inwestycyjnych,
- rejestr wniosków wpływających do Urzędu Miasta i Gminy z zakresu przetwarzania danych osobowych prowadzonych przez pełnomocnika administratora danych,
- rejestr – dziennik korespondencji,
- rejestr wniosków niejawnych,
- rejestr przeprowadzonych przetargów,
- rejestr wstępnego podziału nieruchomości,
- rejestr podziału nieruchomości,
- rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- rejestr decyzji na wycięcie drzew,
- rejestr wydawanych aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego,
- rejestr wydawanych zaświadczeń – egzamin na stopień nauczyciela mianowanego,
- rejestr przyjętych zapewnień (z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego),
- rejestr wydanych dowodów osobistych,
- rejestr utraconych dowodów osobistych,
- rejestr zatrudnionych pracowników,
- rejestr świadectw pracy,
- rejestr zwolnień lekarskich pracowników,
- rejestr zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.
EWIDENCJE:
- ewidencja upomnień osób fizycznych,
- ewidencja upomnień osób prawnych,
- ewidencja list poborowych,
- ewidencja ludności,
- ewidencja pieczęci i stempli urzędowych,
- ewidencja wydanych zezwoleń na prowadzenie szkoły publicznej,
- ewidencja szkół i placówek niepublicznych,
- ewidencja uczniów spełniających obowiązek szkolny,
- ewidencja dróg gminnych.
Urząd Miasta i Gminy w Osieku prowadzi archiwum dokumentacji własnej - pracownik prowadzący archiwum:
Aneta Dudek, inspektor w UMIG w Osieku.
Archiwum prowadzone jest również przez Urząd Stanu Cywilnego
w Osieku z zakresu przedmiotowego spraw USC - osoba prowadząca archiwum: Beata Skowron - Zastępca Kierownika USC w Osieku.