Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Treść
Działając na podstawie art. 13 w związku z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 234.poz. 1536 z późn. zm.)
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
w Osieku
w Osieku
ogłasza
otwarty konkurs na realizację niżej wymienionych zadań w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu w roku 2012
I. Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na jego realizację
Zadanie – Popularyzacja piłki nożnej wśród dzieci i młodzieży w mieście i gminie Osiek – zadanie obejmuje szkolenie dzieci i młodzieży w zakresie piłki nożnej w ramach działalności profilaktycznej.
Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania: 27.000,00 zł Dz. U. z 2010 r.
Nr 234.poz. 1536 z późn. zm.)
2.Dotacja będzie przekazywana transzami na wskazany rachunek bankowy po podpisaniu
umowy.
3.Dotacja podlegać będzie szczegółowemu rozliczeniu finansowemu i rzeczowemu
w terminie 30 dni po upływie terminu, na który umowa została zawarta.
III. Termin i warunki realizacji zadania
1. Realizacja ww. zadania powinna nastąpić w okresie od dnia podpisania umowy
do 30 listopada 2012 r.
2. Warunkiem zlecenia zadania oraz przyznania dotacji na jego realizację jest zawarcie
stosownej umowy na czas oznaczony.
IV. Termin składania ofert
1. Ofertę konkursową należy złożyć do dnia19 marca 2012 r. w sekretariacie Ośrodka Pomocy
Społecznej w Osieku, ul. Wolności 18.
2. Ofertę należy składać na druku określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji
zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r.
Nr 6 poz. 25) .
3. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty
wystawienia), sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok oraz statut.
4. Druki, na których należy składać oferty dostępne są na stronie www.bip.osiek.iap.pl
V. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty
1. Wybór oferty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne i prawidłowo sporządzone, złożone
w terminie i na określonym druku.
3. Przy rozpatrywaniu ofert ocenie podlegać będzie:
1) możliwość realizacji zadania przez oferenta;
2) przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu
rzeczowego zadania.
4. Oceny oferty dokona Komisja Konkursowa powołana przez Kierownika Ośrodka Pomocy
Społecznej w Osieku.
5. Ostateczną decyzję o zleceniu zadania i udzieleniu dotacji podejmuje Kierownik OPS po
zapoznaniu się z dokumentacją konkursu i oceną Komisji Konkursowej.
VI. Informacja o wysokości środków przeznaczonych w 2011 roku na realizację zadań
z zakresu kultury fizycznej i sportu:
W 2011 r. na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu przeznaczono kwotę 20.000,00 zł..
II. Zasady przyznawania dotacji
1. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe nie działające
w celu osiągnięcia zysku oraz inne uprawnione podmioty wskazane w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.
Zadanie – Popularyzacja piłki nożnej wśród dzieci i młodzieży w mieście i gminie Osiek – zadanie obejmuje szkolenie dzieci i młodzieży w zakresie piłki nożnej w ramach działalności profilaktycznej.
Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadania: 27.000,00 zł Dz. U. z 2010 r.
Nr 234.poz. 1536 z późn. zm.)
2.Dotacja będzie przekazywana transzami na wskazany rachunek bankowy po podpisaniu
umowy.
3.Dotacja podlegać będzie szczegółowemu rozliczeniu finansowemu i rzeczowemu
w terminie 30 dni po upływie terminu, na który umowa została zawarta.
III. Termin i warunki realizacji zadania
1. Realizacja ww. zadania powinna nastąpić w okresie od dnia podpisania umowy
do 30 listopada 2012 r.
2. Warunkiem zlecenia zadania oraz przyznania dotacji na jego realizację jest zawarcie
stosownej umowy na czas oznaczony.
IV. Termin składania ofert
1. Ofertę konkursową należy złożyć do dnia19 marca 2012 r. w sekretariacie Ośrodka Pomocy
Społecznej w Osieku, ul. Wolności 18.
2. Ofertę należy składać na druku określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji
zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 r.
Nr 6 poz. 25) .
3. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z rejestru (ważny do 3 miesięcy od daty
wystawienia), sprawozdanie merytoryczne i finansowe za ostatni rok oraz statut.
4. Druki, na których należy składać oferty dostępne są na stronie www.bip.osiek.iap.pl
V. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty
1. Wybór oferty nastąpi w ciągu 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
2. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne i prawidłowo sporządzone, złożone
w terminie i na określonym druku.
3. Przy rozpatrywaniu ofert ocenie podlegać będzie:
1) możliwość realizacji zadania przez oferenta;
2) przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu
rzeczowego zadania.
4. Oceny oferty dokona Komisja Konkursowa powołana przez Kierownika Ośrodka Pomocy
Społecznej w Osieku.
5. Ostateczną decyzję o zleceniu zadania i udzieleniu dotacji podejmuje Kierownik OPS po
zapoznaniu się z dokumentacją konkursu i oceną Komisji Konkursowej.
VI. Informacja o wysokości środków przeznaczonych w 2011 roku na realizację zadań
z zakresu kultury fizycznej i sportu:
W 2011 r. na realizację zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu przeznaczono kwotę 20.000,00 zł..
II. Zasady przyznawania dotacji
1. W otwartym konkursie ofert mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe nie działające
w celu osiągnięcia zysku oraz inne uprawnione podmioty wskazane w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy
z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.
ZAŁĄCZNIK Nr 1
OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
.........................................................................
Data i miejsce złożenia oferty
(wypełnia organ administracji publicznej)
OFERTA/OFERTA WSPÓLNA1)
ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ(-YCH)/PODMIOTU(-ÓW), O KTÓRYM(-YCH) MOWA W ART. 3 UST. 3 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 r. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO
I O WOLONTARIACIE (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536)1),
REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO
.........................................................
(rodzaj zadania publicznego2))
.........................................................
(tytuł zadania publicznego)
w okresie od .......... do ............
W FORMIE
POWIERZENIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO/WSPIERANIA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO1)
PRZEZ
.......................................................
(organ administracji publicznej)
składana na podstawie przepisów działu II rozdziału 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
I. Dane oferenta/oferentów1), 3)
1) nazwa: ....................................................................................................................................
2) forma prawna:4)
( ) stowarzyszenie ( ) fundacja
( ) kościelna osoba prawna ( ) kościelna jednostka organizacyjna
( ) spółdzielnia socjalna ( ) inna.............................................
3) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, w innym rejestrze lub ewidencji:5)
................................................................................................................................................
4) data wpisu, rejestracji lub utworzenia:6) ...............................................................................
5) nr NIP: ............................................. nr REGON: .................................................................
6) adres:
miejscowość: ................................................ ul.: ..................................................................
dzielnica lub inna jednostka pomocnicza:7) .........................................................................
gmina: ....................................................... powiat:8) ...........................................................
województwo: .......................................................................................................................
kod pocztowy: ....................... poczta: ..................................................................................
7) tel.: ........................................................... faks: ....................................................................
e-mail: ................................................. http:// .......................................................................
8) numer rachunku bankowego: ................................................................................................
nazwa banku: ........................................................................................................................
9) nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania oferenta/oferentów1):
a) ...........................................................................................................................................
b) ...........................................................................................................................................
c) ...........................................................................................................................................
10) nazwa, adres i telefon kontaktowy jednostki organizacyjnej bezpośrednio wykonującej zadanie, o którym mowa w ofercie:9)
................................................................................................................................................
11) osoba upoważniona do składania wyjaśnień dotyczących oferty (imię i nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego)
................................................................................................................................................
12) przedmiot działalności pożytku publicznego:
a) działalność nieodpłatna pożytku publicznego
|
|
b) działalność odpłatna pożytku publicznego
|
|
13) jeżeli oferent/oferenci1) prowadzi/prowadzą1) działalność gospodarczą:
a) numer wpisu do rejestru przedsiębiorców ........................................................................
b) przedmiot działalności gospodarczej
|
|
|
|
II. Informacja o sposobie reprezentacji oferentów wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem podstawy prawnej10)
|
|
|
|
III. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji
1. Krótka charakterystyka zadania publicznego
|
|
|
|
2. Opis potrzeb wskazujących na konieczność wykonania zadania publicznego, opis ich przyczyn oraz skutków
|
|
|
|
3. Opis grup adresatów zadania publicznego
|
|
|
|
4. Uzasadnienie potrzeby dofinansowania z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego, w szczególności ze wskazaniem, w jaki sposób przyczyni się to do podwyższenia standardu realizacji zadania11)
|
|
|
|
5. Informacja, czy w ciągu ostatnich 5 lat oferent/oferenci1) otrzymał/otrzymali1) dotację na dofinansowanie inwestycji związanych z realizacją zadania publicznego z podaniem inwestycji, które zostały dofinansowane, organu, który udzielił dofinansowania, oraz daty otrzymania dotacji11)
|
|
|
|
6. Zakładane cele realizacji zadania publicznego oraz sposób ich realizacji
|
|
|
|
7. Miejsce realizacji zadania publicznego
|
|
|
|
8. Opis poszczególnych działań w zakresie realizacji zadania publicznego12)
|
|
|
|
9. Harmonogram13)
Zadanie publiczne realizowane w okresie od ........... do ............
|
||
Poszczególne działania w zakresie realizowanego zadania publicznego14)
|
Terminy realizacji poszczególnych działań
|
Oferent lub inny podmiot odpowiedzialny za działanie w zakresie realizowanego zadania publicznego
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego15)
|
|
|
|
|
IV. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego
1. Kosztorys ze względu na rodzaj kosztów:
Lp.
|
Rodzaj kosztów16)
|
Ilość jednostek
|
Koszt jednostkowy (w zł)
|
Rodzaj miary
|
Koszt całkowity (w zł)
|
z tego do pokrycia z wnioskowanej dotacji (w zł)
|
z tego z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego17) (w zł)
|
Koszt do pokrycia z wkładu osobowego,
w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy (w zł) |
I
|
Koszty merytoryczne18) po stronie ... (nazwa Oferenta)19):
1) .................
2) .................
|
|
|
|
|
|
|
|
II
|
Koszty obsługi20) zadania publicznego, w tym koszty administracyjne po stronie ... (nazwa Oferenta)19):
1) .................
2) .................
|
|
|
|
|
|
|
|
III
|
Inne koszty, w tym koszty wyposażenia i promocji po stronie.. (nazwa Oferenta)19):
1) .................
2) .................
|
|
|
|
|
|
|
|
IV
|
Ogółem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Przewidywane źródła finansowania zadania publicznego
1
|
Wnioskowana kwota dotacji
|
............ zł
|
............%
|
2
|
Środki finansowe własne17)
|
............ zł
|
............%
|
3
|
Środki finansowe z innych źródeł ogółem (środki finansowe wymienione w pkt 3.1-3.3)11)
|
............ zł
|
............%
|
3.1
|
wpłaty i opłaty adresatów zadania publicznego17)
|
............ zł
|
............%
|
3.2
|
środki finansowe z innych źródeł publicznych (w szczególności: dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki z funduszy strukturalnych)17)
|
............ zł
|
............%
|
3.3
|
pozostałe17)
|
............ zł
|
............%
|
4
|
Wkład osobowy (w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków)
|
............ zł
|
............%
|
5
|
Ogółem (środki wymienione w pkt 1-4)
|
............ zł
|
100 %
|
3. Finansowe środki z innych źródeł publicznych21)
Nazwa organu administracji publicznej lub innej jednostki sektora finansów publicznych
|
Kwota środków (w zł)
|
Informacja o tym, czy wniosek (oferta) o przyznanie środków został(-a) rozpatrzony(-a) pozytywnie, czy też nie został(-a) jeszcze rozpatrzony(-a)
|
Termin rozpatrzenia - w przypadku wniosków (ofert) nierozpatrzonych do czasu złożenia niniejszej oferty
|
|
|
TAK/NIE1)
|
|
|
|
TAK/NIE1)
|
|
|
|
TAK/NIE1)
|
|
|
|
TAK/NIE1)
|
|
Uwagi, które mogą mieć znaczenie przy ocenie kosztorysu:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
V. Inne wybrane informacje dotyczące zadania publicznego
1. Zasoby kadrowe przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania publicznego22)
|
|
|
|
2. Zasoby rzeczowe oferenta/oferentów1) przewidywane do wykorzystania przy realizacji zadania23)
|
|
|
|
3. Dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań publicznych podobnego rodzaju (ze wskazaniem, które z tych zadań realizowane były we współpracy z administracją publiczną)
|
|
|
|
4. Informacja, czy oferent/oferenci1) przewiduje(-ą) zlecać realizację zadania publicznego w trybie, o którym mowa w art. 16 ust. 7 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
|
|
|
|
Oświadczam(-y), że:
1) proponowane zadanie publiczne w całości mieści się w zakresie działalności pożytku publicznego oferenta/oferentów1);
2) w ramach składanej oferty przewidujemy pobieranie/niepobieranie1) opłat od adresatów zadania;
3) oferent/oferenci1) jest/są1) związany(-ni) niniejszą ofertą do dnia ................;
4) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których te dane dotyczą, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.);
5) oferent/oferenci1) składający niniejszą ofertę nie zalega(-ją)/zalega(-ją)1) z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych/składek na ubezpieczenia społeczne1);
6) dane określone w części I niniejszej oferty są zgodne z Krajowym Rejestrem Sądowym/właściwą ewidencją1);
7) wszystkie podane w ofercie oraz załącznikach informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
...................................................................
...................................................................
...................................................................
(podpis osoby upoważnionej
lub podpisy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu
oferenta/oferentów1))
Data ..........................................................
Załączniki:
1. Kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji24).
2. W przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru - dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów).
Poświadczenie złożenia oferty25)
|
|
|
|
Adnotacje urzędowe25)
|
|
|
|
______
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Rodzajem zadania jest jedno lub więcej zadań publicznych określonych w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
3) Każdy z oferentów składających ofertę wspólną przedstawia swoje dane. Kolejni oferenci dołączają właściwe pola.
4) Forma prawna oznacza formę działalności organizacji pozarządowej, podmiotu, jednostki organizacyjnej określoną na podstawie obowiązujących przepisów, w szczególności stowarzyszenie i fundacje, osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego, uczniowskie kluby sportowe, ochotnicze straże pożarne oraz inne. Należy zaznaczyć odpowiednią formę lub wpisać inną.
5) Podać nazwę właściwego rejestru lub ewidencji.
6) W zależności od tego, w jaki sposób organizacja lub podmiot powstał.
7) Osiedle, sołectwo lub inna jednostka pomocnicza. Wypełnienie nieobowiązkowe. Należy wypełnić, jeżeli zadanie publiczne proponowane do realizacji ma być realizowane w obrębie danej jednostki.
8) Nie wypełniać w przypadku miasta stołecznego Warszawy.
9) Dotyczy oddziałów terenowych, placówek i innych jednostek organizacyjnych oferenta. Należy wypełnić, jeśli zadanie ma być realizowane w obrębie danej jednostki organizacyjnej.
10) Należy określić, czy podstawą są zasady określone w statucie, pełnomocnictwo, prokura czy też inna podstawa. Dotyczy tylko oferty wspólnej.
11) Wypełnić tylko w przypadku ubiegania się o dofinansowanie inwestycji.
12) Opis musi być spójny z harmonogramem i kosztorysem. W przypadku oferty wspólnej - należy wskazać dokładny podział działań w ramach realizacji zadania publicznego między składającymi ofertę wspólną.
13) W harmonogramie należy podać terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych działań oraz liczbowe określenie skali działań planowanych przy realizacji zadania publicznego (tzn. miar adekwatnych dla danego zadania publicznego, np. liczba świadczeń udzielanych tygodniowo, miesięcznie, liczba adresatów).
14) Opis zgodny z kosztorysem.
15) Należy opisać zakładane rezultaty zadania publicznego - czy będą trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyni się do rozwiązania problemu społecznego lub złagodzi jego negatywne skutki.
16) Należy uwzględnić wszystkie planowane koszty, w szczególności zakupu usług, zakupu rzeczy, wynagrodzeń.
17) Dotyczy jedynie wspierania zadania publicznego.
18) Należy wpisać koszty bezpośrednio związane z celem realizowanego zadania publicznego.
19) W przypadku oferty wspólnej kolejni oferenci dołączają do tabeli informację o swoich kosztach.
20) Należy wpisać koszty związane z obsługą i administracją realizowanego zadania, które związane są z wykonywaniem działań o charakterze administracyjnym, nadzorczym i kontrolnym, w tym obsługą finansową i prawną projektu.
21) Wypełnienie fakultatywne - umożliwia zawarcie w umowie postanowienia, o którym mowa w § 16 ramowego wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania. Dotyczy jedynie oferty wspierania realizacji zadania publicznego.
22) Informacje o kwalifikacjach osób, które będą zatrudnione przy realizacji zadania publicznego, oraz o kwalifikacjach wolontariuszy. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby kadrowe do dysponujących nimi oferentów.
23) Np. lokal, sprzęt, materiały. W przypadku oferty wspólnej należy przyporządkować zasoby rzeczowe do dysponujących nimi oferentów.
24) Odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany.
25) Wypełnia organ administracji publicznej.
ZAŁĄCZNIK Nr 3
SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE/KOŃCOWE1))2)
z wykonania zadania publicznego
...........................................................
(tytuł zadania publicznego)
w okresie od ........ do ............
określonego w umowie nr ...........
zawartej w dniu ......................................... pomiędzy
.........................................................................
(nazwa Zleceniodawcy)
a ................................................................................................................................................
(nazwa Zleceniobiorcy(-ów), siedziba, nr Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji3))
Data złożenia sprawozdania4)
..........................................................
Część I. Sprawozdanie merytoryczne
1. Informacja, czy zakładane cele realizacji zadania publicznego zostały osiągnięte w wymiarze określonym w części III pkt 6 oferty. Jeśli nie, wskazać dlaczego.
|
|
|
|
|
|
|
2. Opis wykonania zadania z wyszczególnieniem organizacji pozarządowych, podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub innych podmiotów wykonujących poszczególne działania określone w części III pkt 9 oferty5)
Poszczególne działania w zakresie realizowanego zadania publicznego wraz z krótkim opisem wykonania zadania
|
Terminy realizacji poszczególnych działań
|
Zleceniobiorca(-y) lub inny podmiot, który wykonywał działanie w zakresie realizowanego zadania publicznego
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Opis, w jaki sposób dofinansowanie z dotacji inwestycji związanych z realizacją zadania wpłynęło na jego wykonanie
|
|
|
|
|
|
|
4. Opis osiągniętych rezultatów
|
|
|
|
|
5. Liczbowe określenie skali działań zrealizowanych w ramach zadania6)
|
|
|
|
|
Część II. Sprawozdanie z wykonania wydatków
1. Rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów (w zł)
Lp.
|
Rodzaj kosztów
|
Całość zadania zgodnie z umową (w zł)
|
Poprzedni okres sprawozdawczy (w zł)7)
|
Bieżący okres sprawozdawczy - za okres realizacji zadania publicznego (w zł)
|
|||||||||
|
|
koszt całkowity
|
z tego pokryty z dotacji
|
z tego pokryty z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego
|
z tego pokryty z wkładu osobowego, w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy
|
koszt całkowity
|
z tego pokryty z dotacji
|
z tego z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego
|
z tego pokryty z wkładu osobowego, w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy
|
koszt całkowity
|
z tego pokryty z dotacji
|
z tego z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego
|
z tego pokryty z wkładu osobowego, w tym pracy społecznej członków i świadczeń wolontariuszy
|
I
|
Koszty merytoryczne (z uwzględnieniem kosztów jednostkowych) poniesione przez ... (nazwa Zleceniobiorcy)8):
1) ..............
2) ..............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II
|
Koszty obsługi zadania publicznego, w tym koszty administracyjne (z uwzględnieniem kosztów jednostkowych) poniesione przez ... (nazwa Zleceniobiorcy)8):
1) ..............
2) ..............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III
|
Inne koszty, w tym koszty wyposażenia i promocji (z uwzględnieniem kosztów jednostkowych) poniesione przez ... (nazwa Zleceniobiorcy)8):
1) ..............
2) ..............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV
|
Ogółem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania
Źródło finansowania
|
Całość zadania
(zgodnie z umową)
|
Bieżący okres sprawozdawczy - za okres realizacji zadania
|
||
|
zł
|
%
|
zł
|
%
|
Koszty pokryte z dotacji:
Z tego z odsetek bankowych od dotacji
|
|
|
|
|
Koszty pokryte ze środków finansowych własnych:
|
|
|
|
|
Koszty pokryte ze środków finansowych z innych źródeł (ogółem):
Z tego:
Z wpłat i opłat adresatów zadania publicznego:
Z finansowych środków z innych źródeł publicznych (w szczególności: dotacji z budżetu państwa lub budżetów jednostek samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środków z funduszy strukturalnych):
Z pozostałych źródeł:
|
|
|
|
|
Koszty pokryte z wkładu osobowego (w tym świadczeń wolontariuszy, pracy społecznej członków)
|
|
|
|
|
Ogółem:
|
|
100 %
|
|
100 %
|
Uwagi, które mogą mieć znaczenie przy ocenie prawidłowości wykonania wydatków:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Informacja o kwocie przychodów uzyskanych przy realizacji umowy i odsetek bankowych od środków z dotacji zgromadzonych na rachunku bankowym
|
|
|
|
|
|
|
4. Zestawienie faktur (rachunków)9)
Lp.
|
Numer dokumentu księgowego
|
Numer pozycji kosztorysu (zgodnie z częścią II.1 - rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów)
|
Data wystawienia dokumentu księgowego
|
Nazwa kosztu
|
Kwota (zł)
|
Z tego ze środków pochodzących z dotacji (zł)
|
Z tego ze środków finansowych własnych, środków z innych źródeł, w tym wpłat i opłat adresatów zadania publicznego (zł)
|
Data zapłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Część III. Dodatkowe informacje
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Załączniki:10)
1. ...........................................................................................
2. ...........................................................................................
3. ...........................................................................................
Oświadczam(-y), że:
1) od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny Zleceniobiorcy(-ów);
2) wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;
3) zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)11);
4) wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione;
5) w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których te dane dotyczą, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
(pieczęć(-cie) Zleceniobiorcy(-ów)12))
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Zleceniobiorcy(-ów))
Poświadczenie złożenia sprawozdania4)
|
|
|
|
Adnotacje urzędowe4)
|
|
|
|
POUCZENIE
Sprawozdania składa się osobiście lub przesyła przesyłką poleconą w przewidzianym w umowie terminie na adres Zleceniodawcy.
Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało wysłane w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.), za poświadczeniem przedłożenia Zleceniodawcy, lub nadane w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.
______
1) Niepotrzebne skreślić.
2) Sprawozdanie częściowe i końcowe sporządzać należy w okresach określonych w umowie.
3) Podać nazwę właściwego rejestru lub ewidencji.
4) Wypełnia Zleceniodawca.
5) Opis powinien zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z ich układem zawartym w ofercie, która była podstawą przygotowania umowy. W opisie konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych działań, zakres, w jakim zostały one zrealizowane, i wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji, w odniesieniu do ich zakresu, jak i harmonogramu realizacji.
6) Należy użyć tych samych miar, które zapisane były w ofercie realizacji zadania, w części III pkt 9.
7) Wypełniać tylko w przypadku, gdy podczas realizacji zadania sporządzono sprawozdanie częściowe. Dotyczy wyłącznie okresu objętego poprzednim sprawozdaniem.
8) W przypadku oferty wspólnej kolejni Zleceniobiorcy dołączają do tabeli informację o swoich kosztach.
9) Dotyczy wszystkich dokumentów księgowych związanych z realizacją zadania. Zestawienie powinno zawierać: numer faktury (rachunku), datę jej wystawienia, wysokość wydatkowanej kwoty i wskazanie, w jakiej części została pokryta z dotacji, oraz rodzaj towaru lub zakupionej usługi. Każda faktura (rachunek) powinna być opatrzona pieczęcią organizacji pozarządowej lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, oraz zawierać sporządzony w sposób trwały opis zawierający informacje: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionych towarów, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji lub podmiotu, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ww. ustawy.
Do sprawozdania nie załącza się faktur (rachunków), które należy przechowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami umowy i udostępniać na żądanie Zleceniodawcy.
W przypadku umowy o wsparcie realizacji zadania publicznego Zleceniodawca może żądać także faktur (rachunków) dokumentujących pokrycie kosztów ze środków innych niż dotacja przekazana przez Zleceniodawcę.
10) Zleceniodawca może żądać załączenia materiałów dokumentujących działania faktyczne podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników projektu, publikacje wydane w ramach projektu, raporty, wyniki prowadzonych ewaluacji), jak również konieczne działania prawne (kopie umów, kopie dowodów przeprowadzenia odpowiedniego postępowania w ramach zamówień publicznych, o ile z umowy lub przepisów odrębnych wynika obowiązek stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)).
11) Stosuje się, o ile z umowy lub przepisów odrębnych wynika obowiązek stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
12) Wypełniać, jeśli Zleceniobiorca(-y) posługuje(-ą) się pieczęcią.