Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Treść
Osiek dn. 02.04.2013r.
KO.6230.2.2013.K2
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
,,Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku”.
Wartość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
-
Zamawiający:
Gmina Osiek
ul. Rynek 1
28-221 Osiek
NIP 866-16-23-883
-
Opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków i posesji położonych na terenie Gminy Osiek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości 37 Mg
b) pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach w ilości 84 Mg.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia w przypadku gdy właściciele nieruchomości nie wystąpią do Burmistrza Miasta i Gminy z wnioskiem o dofinansowanie ww. prac, odstąpią od wykonywania prac lub Gmina Osiek nie otrzyma dotacji na ten cel.
III.Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
1.Posiadanie uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.Posiadanie aktualnej decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi.
3.Posiadanie aktualnej decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest .
4.Posiadanie aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych w Dobrowie 8 , gm. Tuczępy.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 31.10. 2013 roku.
V. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferent powinien przedłożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna:
a) być opatrzona pieczęcią firmową,
b) posiadać datę sporządzenia,
c)zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, NIP,
d)być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
VI. Miejsce oraz termin składania oferty.
-
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.04.2013r. do godz. 14.00 faxem na nr 15 867 12 32, e-mailem na adres: umig.osiek@pro.onet.pl , osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Osieku lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28- 221 Osiek z dopiskiem Oferta na ,,Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku”.
-
Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 11.04.2013r.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. Ocena ofert.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena - 100%.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.osiek.iap.pl
IX. Dodatkowe Informacje.
Dodatkowych informacji udziela:
Ewa Ostrowska, tel. 15 867 12 03 wew. 128
X. Załączniki.
-
Wzór formularza ofertowego.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
na ,,Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
z terenu Gminy Osiek w 2013 roku”.
Ja/My niżej podpisani
…………………………………………………………
…………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy, NIP, REGON)
…………………………………………………………
…………………………………………………………
........................................................................................
(adres, telefon, fax)
odpowiadając na zaproszenie dotyczące składania ofert na wykonanie usługi jaką jest:
,,Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku” zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 26.03.2013 r., oferujemy wykonanie zamówienia za cenę:
Lp. |
Usługa |
Cena brutto za 1 Mg |
Cena netto za 1 Mg |
Wartość podatku Vat |
1. |
Demontaż pokryć dachowych, pakowanie,załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów |
|
|
|
2. |
Pakowanie,załadunek, transport i unieszkoddliwienie odpadów |
|
|
|
1. Oświadczamy, iż nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
2. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym, przyjmujemy warunki w nim zawarte i nie wnosimy do niego zastrzeżeń.
4.Posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu.(kserokopia zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej.
5. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia.
6. 6. Posiadamy aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest/lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie (kopie zezwolenia dołączamy do oferty).
7. 7. Posiadamy ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi (kopię decyzji dołączamy do oferty).
8 8. Posiadamy aktualna umowę ze składowiskiem lub zezwolenie na składowanie odpadów niebezpiecznych (kopia w załączeniu).
9.Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie określonym w zapytaniu ofertowym.
10.Oświadczamy, iż sytuacja finansowa Dostawcy/Wykonawcy zapewnia wykonanie zamówienia.
11. W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
…………………………………………………………………………..
/Pieczęć i czytelny podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy/
…………………………………………………..
/miejscowość i data/