Przejdź do stopki
Zawiadomienia, ogłoszenia, obwieszczenia, informacje Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

Treść

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający Gmina Osiek

reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

ul. Rynek 1, 28-221 Osiek 

zaprasza do złożenia oferty

na wykonanie zamówienia pn.: Wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 349/3 w Bukowa. 

1. Zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości działki  numer ewidencyjny 349/3 o pow. 1,3244 ha położonej miejscowości Bukowa, wg stanu na dzień sporządzenia operatu szacunkowego oraz wg. stanu na dzień 27 maja 1990r. w celu przejęcia na własność przez Gminę Osiek w drodze decyzji komunalizacyjnej. Działka ta stanowi drogę gminną .

2. Termin wykonania zamówienia:

      Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 21 dni od dnia podpisania umowy.

3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę.

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

       Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu mówienia można uzyskać, osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 207 lub telefonicznie pod numerem tel. 15 8671203 wew.127

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta na załączonym formularzu zał. nr 1 może być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłana pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: umig.osiek@pro.onet.pl w terminie do dnia   10 lipca 2024r. do godziny 1100  

Oferta musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

      O wyborze najkorzystniejszej oferty wszyscy oferenci zostaną poinformowani.

 7. Pozostałe informacje:

  1. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego zapytania.W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  3. O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  5. W przypadku przekroczenia przeznaczonej kwoty na realizację zadania złożona oferta może nie zostać wybrana.

Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej RODO) Urząd Miasta i Gminy w Osieku ul. Rynek 1, 28-221 Osiek  informuje, że:

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach złożonego wniosku jest GMINA OSIEK, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek, a w jej imieniu – Burmistrz Miasta i Gminy Osiek poprzez Urząd Miasta i Gminy w Osieku,

2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodosiek@compumix.pl oraz na adres administratora

3.Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) przetwarzane będą w celu realizacji rozpatrzenia zadań własnych gminy  na podstawie art. 6 ust.1 lit.c,e RODO, ustawy  Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami  oraz praw pokrewnych,

4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podległym podmiotom lub podwykonawcom w celu prawidłowej realizacji zadań zleconych,

5. Dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

6. Posiada Pani/Pan pełne prawo wglądu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO,

7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którego dane kontaktowe są na stronie internetowej administratora.

8. Podanie danych zawartych we wniosku nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym przyjęcie niniejszego wniosku do dalszego rozpatrzenia.


Zaproszenie do składania ofert.pdf



Załącznik Nr 1 Formularz oferty.docx


 

293511