Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Treść
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający Gmina Osiek
reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
zaprasza do złożenia oferty
na wykonanie zamówienia pn.: Wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 699/2 i 699/4 w Sworoniu.
1. Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości działki numer ewidencyjny 699/2 i numer ewidencyjny 699/4 w Sworoniu wg stanu na dzień sporządzenia operatu szacunkowego oraz wg. stanu na dzień 27 maja 1990r. w celu przejęcia na własność przez Gminę Osiek w drodze decyzji komunalizacyjnej. Działki te są drogami.
2. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 21 dni od dnia podpisania umowy.
3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu mówienia można uzyskać, osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 209 lub telefonicznie pod numerem tel. 15 8671203 wew.129
5. Miejsce i termin składania ofert:
Oferta na załączonym formularzu zał. nr 1 może być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłana pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: umig.osiek@pro.onet.pl w terminie do dnia 21 lutego 2025r. do godziny 1100
Oferta musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty wszyscy oferenci zostaną poinformowani.
7. Pozostałe informacje:
- Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego zapytania.W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- W przypadku przekroczenia przeznaczonej kwoty na realizację zadania złożona oferta może nie zostać wybrana.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Osieku reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy z siedzibą w Osieku przy ul. Rynek 1, 28-221 Osiek,
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
- listownie pod adresem ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
- lub e-mail: sekretariat@gmina-osiek.pl
- Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Łukasz Bąk. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować po przez e-mail: iod@gmina-osiek.pl lub listownie na adres administratora danych.
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, w tym realizacji Państwa praw.
- Cel i podstawa przetwarzania danych:
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. W pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody art. 6 ust. 1 lit a RODO.
- Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom które w oparciu o przepisy prawa są uprawnione do pozyskania informacji z tut. Urzędu oraz ich udostępnienie wynika z konieczności realizacji powierzonych zadań. Innym podmiotom, z którymi administrator danych zawarł stosowne umowy.
- Administrator będzie przechowywał Państwa dane przez okres wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt wprowadzonym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku, który został opracowany na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa w celu realizacji przez administratora ciążących na nim obowiązków.
Zaproszenie do składania ofert GR.271.2.1.2025.MG.pdf