Przejdź do stopki
Zawiadomienia, ogłoszenia, obwieszczenia, informacje Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

Treść

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający Gmina Osiek

reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

ul. Rynek 1, 28-221 Osiek 

zaprasza do złożenia oferty

na wykonanie zamówienia pn.: Wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego w celu ustalenia wartości działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 699/2 i 699/4 w Sworoniu. 

1. Zakres przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii w formie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości działki  numer ewidencyjny 699/2 i numer ewidencyjny 699/4 w Sworoniu wg stanu na dzień sporządzenia operatu szacunkowego oraz wg. stanu na dzień  27 maja 1990r. w celu przejęcia na własność przez Gminę Osiek w drodze decyzji komunalizacyjnej. Działki te są drogami.

2. Termin wykonania zamówienia:

      Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 21 dni od dnia podpisania umowy.

3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

       Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę.

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu mówienia można uzyskać, osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 209 lub telefonicznie pod numerem tel. 15 8671203 wew.129

5. Miejsce i termin składania ofert:

Oferta na załączonym formularzu zał. nr 1 może być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłana pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: umig.osiek@pro.onet.pl w terminie do dnia   21 lutego 2025r. do godziny 1100  

Oferta musi zawierać: wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

      O wyborze najkorzystniejszej oferty wszyscy oferenci zostaną poinformowani.

 7. Pozostałe informacje:

  1. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub unieważnienia niniejszego zapytania.W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  3. O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  5. W przypadku przekroczenia przeznaczonej kwoty na realizację zadania złożona oferta może nie zostać wybrana.

 Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Osieku reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy z siedzibą w Osieku przy ul. Rynek 1, 28-221 Osiek,

Można się z nim kontaktować w następujący sposób:

  • listownie pod adresem ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
  • lub e-mail: sekretariat@gmina-osiek.pl
  • Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Łukasz Bąk. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować po przez e-mail: iod@gmina-osiek.pl lub listownie na adres administratora danych.

Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, w tym realizacji Państwa praw.

  1. Cel i podstawa przetwarzania danych:

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. W pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody art. 6 ust. 1 lit a RODO.

  1. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom które w oparciu o przepisy prawa są uprawnione do pozyskania informacji z tut. Urzędu oraz ich udostępnienie wynika z konieczności realizacji powierzonych zadań. Innym podmiotom, z którymi administrator danych zawarł stosowne umowy.
  2. Administrator będzie przechowywał Państwa dane przez okres wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt wprowadzonym zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku, który został opracowany na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  3. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
  4. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  5. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  6. prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
  7. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  8. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  9. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
  10. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa w celu realizacji przez administratora ciążących na nim obowiązków.

Zaproszenie do składania ofert GR.271.2.1.2025.MG.pdf



Załącznik Nr 1.pdf


 

336160