Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

Treść

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający Gmina Osiek
reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek 

Zapytanie ofertowe - postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej  w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych ( z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy)

I. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparką lub koparko – ładowarką, terenie Gminy Osiek w szczególności :

- Prace ziemne związane z modernizacją sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, uporządkowanie terenu.

-Prace ziemne związane z usuwaniem awarii sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, uporządkowanie terenu.

- Prace ziemne  oraz usługi podobnego typu wskazane przez Zamawiającego

2.W przypadku awarii na sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub przyłączach do prac należy przystąpić w każdym dniu tygodnia oraz święta, niezwłocznie po zawiadomieniu przez Zamawiającego jednak nie później niż w ciągu 8 godzin po otrzymaniu zgłoszenia.  W przypadku niepodjęcia przez Wykonawcę realizacji wezwania w terminie ustalonym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do powierzenia prac innemu podmiotowi  świadczącemu usługi koparko-ładowarką, koparką,

3.Należność za wykonana usługę liczona będzie jako iloczyn czasu pracy sprzętu i jego stawki godzinowej, do należności nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu na miejsce awarii.

4.Przedmiot zamówienia  obejmuje okres od dnia podpisania umowy do  31.12.2025 r

II. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. Złożą ofertę do wykonywania prac ziemnych koparką, koparko – ładowarką.
    2. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają taki obowiązek.
    3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, sprzętem oraz osobamiz uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
    4. Nie podlegają wykluczeniu.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.

III. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:

  1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najkorzystniejszą ofertę.
  2. Kryterium oceny stanowi całkowita cena oferty – 100%
  3. Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto.

IV. Opis przygotowania oferty:

Oferta na załączonym formularzu zał. nr 1 może być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłana pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: umig.osiek@pro.onet.pl w terminie do dnia  9 maja 2025r. do godziny 1200  (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania).  

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 VI. Pozostałe informacje:

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zapytanie ofertowe znak GR.7031.2.2025.MG.pdf



Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.pdf