Zawiadomienia,ogłoszenia,obwieszczenia Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Treść
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Osiek
reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
Zapytanie ofertowe - postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych ( z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy)
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparką lub koparko – ładowarką, terenie Gminy Osiek w szczególności :
- Prace ziemne związane z modernizacją sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, uporządkowanie terenu.
-Prace ziemne związane z usuwaniem awarii sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, uporządkowanie terenu.
- Prace ziemne oraz usługi podobnego typu wskazane przez Zamawiającego
2.W przypadku awarii na sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub przyłączach do prac należy przystąpić w każdym dniu tygodnia oraz święta, niezwłocznie po zawiadomieniu przez Zamawiającego jednak nie później niż w ciągu 8 godzin po otrzymaniu zgłoszenia. W przypadku niepodjęcia przez Wykonawcę realizacji wezwania w terminie ustalonym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do powierzenia prac innemu podmiotowi świadczącemu usługi koparko-ładowarką, koparką,
3.Należność za wykonana usługę liczona będzie jako iloczyn czasu pracy sprzętu i jego stawki godzinowej, do należności nie wlicza się czasu dojazdu i powrotu na miejsce awarii.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
II. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Złożą ofertę do wykonywania prac ziemnych koparką, koparko – ładowarką.
- Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają taki obowiązek.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, sprzętem oraz osobamiz uprawnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
III. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:
- Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najkorzystniejszą ofertę.
- Kryterium oceny stanowi całkowita cena oferty – 100%
- Przy ocenie powyższego kryterium będzie brana pod uwagę wartość brutto.
IV. Opis przygotowania oferty:
Oferta na załączonym formularzu zał. nr 1 może być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłana pocztą lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: umig.osiek@pro.onet.pl w terminie do dnia 9 maja 2025r. do godziny 1200 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania).
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Pozostałe informacje:
- O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Zapytanie ofertowe znak GR.7031.2.2025.MG.pdf
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.pdf