Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść


Zarządzenie Nr 96/2011

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 28 września 2011 roku



w sprawie powołania Komisij do spraw likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialmych i prawnych oraz druków ścisłego zarachowania



Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 – z późn. zm.) oraz § 42 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2010 r. Nr 114, poz. 761) zarządzam, co następuje:


§ 1.

Powołuje się Komisję do likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, druków ścisłego zarachowania w Urzędzie Miasta i Gminy oraz
w jednostkach pomocniczych gminy w osobach:


1. Magdalena Domańska - Przewodniczący

2. Barbara Gacoń - Z-ca przewodniczącego

3. Ryszard Pargieła - Członek

4. Łukasz Bąk - Członek

5. Monika Kucwaj - Członek



§ 2


Komisja likwidacyjna dokonuje zniszczenia składników majątku ruchomego.



§ 3.


Z czynności zniszczenia komisja likwidacyjna sporządza protokół zawierający następujące dane:

  1. datę zniszczenia;

  2. nazwę, rodzaj, cechy identyfikujące oraz wartość składnika rzeczowego majątku ruchomego;

  3. przyczynę zniszczenia;

  4. imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji likwidacyjnej.


§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.