Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr  91/11       

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 15 września 2011 r.

 

 

w sprawie zmiany do Zarządzenia Nr 1/11 z dnia 21 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie § 2 ust. 2 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67) zarządzam, co następuje:

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

§ 1

W Zarządzeniu Nr 1/11 z dnia 21 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku § 2 otrzymuje brzmienie: „§ 2 Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Martę Wieczorek”.

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się  Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

 

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.