Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 82/11

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 11 sierpnia 2011 roku

 

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 7 w ust. 1 w pkt 1 skreśla się literę „f” w brzmieniu: „f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych”;

2) załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia. 

 § 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 01 grudnia 2011 r.

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 82/11

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 11 sierpnia 2011 r. 

 

„Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1. Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

2. Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

3. Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 10 etatów:

1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,

6) stanowisko pracy ds. księgowości – 3 etaty,

7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

 

4. Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 7 etatów:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

     3) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

4) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

6) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

 

5. Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 23 etaty:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,

4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat

6) sekretarka – 1 etat,

7) robotnik gospodarczy – 4 etaty,

8) kierowca – 1 etat,

9) sprzątaczka – 3 etaty,

    10) dozorca – 2 etaty,

    11) archiwista – 1 etat,

    12) goniec – 2 etaty,

    13) pomoc administracyjna – 2 etaty,

    14) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat.

    15) informatyk – 1 etat.

 

6. Urząd Stanu Cywilnego (USC)2 etaty:

1)     Kierownik USC – 1 etat,

     2)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

 

7. samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

1)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat”.