Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 43/11xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 27 maja 2011r.
w sprawie powołania komisji ds. oceny i brakowania dokumentacji niearchiwalnej z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzien 21 listopada 2010 r. oraz wyborów uzupełniających zarządzonych na 20 grudnia 2009 roku.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), § 4 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 209, poz. 1781 i z 2005 r. Nr 25, poz. 210) w związku z § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postepowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego ( Dz. Nr 167, poz. 1375) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję komisję ds. oceny i brakowania dokumentacji niearchiwalnej z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego w następującym składzie :
1) - Przewodniczący Komisji – Przemysław Rękas – Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego
2) - Członek Komisji – Aneta Dudek – archiwista,
3) - Członek Komisji – Dorota Skotarek – referent ds. prawno – administracyjnych.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.