Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 43/11xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 27 maja 2011r.

w sprawie powołania komisji ds. oceny i brakowania dokumentacji niearchiwalnej z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego  zarządzonych na dzien 21 listopada 2010 r. oraz wyborów uzupełniających zarządzonych na 20 grudnia 2009 roku.

 

 

         Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), § 4 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 209, poz. 1781 i z 2005 r. Nr 25, poz. 210)  w związku z § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postepowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego ( Dz. Nr 167, poz. 1375) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

   Powołuję  komisję ds. oceny  i brakowania dokumentacji niearchiwalnej z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego w następującym składzie :

1)  - Przewodniczący Komisji – Przemysław Rękas – Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego

2)  - Członek Komisji – Aneta Dudek – archiwista,

3)  - Członek Komisji – Dorota Skotarek – referent ds. prawno – administracyjnych.

 

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.