Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 22/11
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 27 kwietnia 2011 roku
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia kwalifikacji dokumentacji niearchiwalnej archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję do przeprowadzenia kwalifikacji dokumentacji niearchiwalnej archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku w następującym składzie:
1) Przemysław Rękas – Kierownik Referatu Administracyjno-Organizacyjnego,
2) Barbara Sala – Skarbnik Miasta i Gminy Osiek,
3) Włodzimierz Kiciński – Kierownik Referatu Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
4) Aneta Dudek – Archiwista w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.