Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr  1/11        xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 21 stycznia 2011 r.

 

 

w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będa otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie §1 ust. 3, §2 ust. 2 oraz § 42 ust. 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik do rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67) zarządzam, co nastepuje:

 

§ 1

 

Czynności kancelaryjne wykonywane są w systemie tradycyjnym.

 

§ 2

 

Na koordynatora czynnosci kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Anetę Dudek.

 

§ 3

 

Określam następującą listę rodzajów przesyłek wpływających, które nię będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku:

1)     adresowanych imiennie, które przekazuje się adresatom lub upoważnionym przez nich osobom;

2)     wartościowych, które przekazuje się właściwej osobie lub referatowi;

3)     zawierających materiały i dokumenty niejawne oznaczone klauzulą tajności, które przekazuje się Burmistrzowi Miasta i Gminy Osiek lub upoważnionemu przez Burmistrza pracownikowi.

 

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierza się  Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

 

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.