Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 105/10xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 12 listopada 2010 r.

 

w sprawie powołania zespołów do przeprowadzenia korekty składów kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej w Osieku i Burmistrza Miasta i Gminy Osiek zarządzonych na dzień 21 listopada 2010 r.

 

Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 1998 r. – Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 176, poz. 1190), art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 2002 r. o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 176, poz. 1190) oraz Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia
11 października 2010 r. w sprawie wytycznych dotyczących druku i przechowywania kart do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw, Rady m. st. Warszawy i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 21 listopada 2010 r. (M. P. 75, poz. 948) zarządza się, co następuje:

 

 

§ 1

Powołuje się dwa niezależnie od siebie działające zespoły spośród pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Osieku do przeprowadzenia korekty składów kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej w Osieku i Burmistrza Miasta i Gminy Osiek zarządzonych na dzień 21 listopada 2010 r. w składzie:

 

1) zespół I: Dorota Skotarek i Aneta Dudek.

 

2) zespół II: Dariusz Płaza i Przemysław Rękas.

 

§ 2

Zadaniem zespołów, o których mowa w § 1 jest protokolarna korekta kart do głosowania w zakresie określonym w § 4 pkt 1 uchwały Nr 7/10 Miejskiej Komisji Wyborczej w Osieku z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie ustalenia treści, formatu i nakładu karty do głosowania, zarządzenia jej druku, zasady kontroli poprawności ustalenia treści kart oraz zasad przekazania obwodowym komisjom wyborczym w wyborach zarządzonych na 21 listopada 2010 r.

 

§ 3

Z czynności, o których mowa w § 2 każdy zespół sporządza protokół, stwierdzone błędy oba zespoły wzajemnie konfrontują i przekazują wykonawcy, zatrzymując po 1 egz. odbitki każdej karty. Po usunięciu błędów, zespoły dokonują ponownego sprawdzenia kart do głosowania na podstawie materiału wyjściowego, tj. ustalonej treści karty;

 

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

241366