Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 45/10

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 30 czerwca 2010 roku

 

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:

§ 1

1. Od dnia 01 września 2010 r. ustalam liczbę etatów w ramach stanowisk pracy w Referacie Administracyjno – Organizacyjnym w następujący sposób:xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

1) na stanowisku robotnik gospodarczy 4 etaty;

2) na stanowisku sprzątaczka 2 etaty.

 

2. Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. otrzymuje brzmienie jak załącznik do niniejszego zarządzenia.

 § 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia
01 września 2010 r.

Załącznik

do Zarządzenia Nr 45/10

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 30 czerwca 2010 r. 

 

„Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1. Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

2. Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

3. Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 12 etatów:

1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etat,

6) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,

7) stanowisko pracy ds. księgowości – 3 etaty,

8) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

 

4. Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 7 etatów:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

     3) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

4) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

6) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

 

5. Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 22 etaty:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,

4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat

6) sekretarka – 1 etat,

7) robotnik gospodarczy – 4 etaty,

8) kierowca – 2 etaty,

9) sprzątaczka – 2 etaty,

    10) dozorca – 2 etaty,

    11) archiwista – 1 etat,

    12) goniec – 2 etaty,

    13) pomoc administracyjna – 2 etaty,

    14) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat.

 

6. Urząd Stanu Cywilnego (USC)2 etaty:

1)     Kierownik USC – 1 etat,

     2)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

 

7. samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

1)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat”.