Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 5/10

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 9 lutego 2010 roku

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia kwalifikacji dokumentacji niearchiwalnej archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.



Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 11 ust. 3 i 4 Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 13/06 z dnia 07 lutego 2006 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:


§ 1


Powołuje się Komisję do przeprowadzenia kwalifikacji dokumentacji niearchiwalnej archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku w następującym składzie:


    1) Przemysław Rękas – Kierownik Referatu Administracyjno-Organizacyjnego,

    2) Barbara Sala – Skarbnik Miasta i Gminy Osiek,

    3) Włodzimierz Kiciński – Kierownik Referatu Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony
    Środowiska,

    4) Aneta Dudek – Archiwista w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku.


§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.