Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 32/09
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 08 czerwca 2009 roku
w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:
§ 1xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. § 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7
1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:
1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)
a)Kierownik Referatu Finansowo - Księgowego – Skarbnik Miasta i Gminy,
b)Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,
c)stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej,
d)stanowisko pracy ds. podatków i opłat,
e)stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,
f)stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,
g)stanowisko pracy ds. księgowości,
h)stanowisko pracy ds. podatków.
2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)
a)Kierownik Referatu Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
b)stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,
c)stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,
d)stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,
e)stanowisko pracy ds. drogownictwa,
f)stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych.
3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)
a)Kierownik Referatu Administracyjno – Organizacyjnego,
b)stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,
c)stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych,
d)stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,
e)stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,
f)sekretarka,
g)robotnik gospodarczy,
h)kierowca,
i)sprzątaczka,
j)dozorca,
k)archiwista,
l)goniec.
4) Urząd Stanu Cywilnego (USC)
a)Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Osieku,
b)stanowisko pracy ds. dowodów osobistych.
5) samodzielne stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK).
2. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”
§ 2
W Zarządzeniu Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku oraz ogłoszenia tekstu jednolitego załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 32/09
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 08 czerwca 2009 r.
„Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy
1. Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.
2. Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.
3. Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 12 etatów:
1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,
2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,
4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etat,
6) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,
7) stanowisko pracy ds. księgowości – 3 etaty,
8) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.
4. Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 6 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,
6) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.
5. Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 19 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat
6) sekretarka – 1 etat,
7) robotnik gospodarczy – 3 etaty,
8) kierowca – 2 etaty,
9) sprzątaczka – 3 etaty,
10) dozorca – 2 etaty,
11) archiwista – 1 etat,
12) goniec – 2 etaty.
6. Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:
1) Kierownik USC – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.
7. samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:
1) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat”.