Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 32/09

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 08 czerwca 2009 roku

 

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:

§ 1xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. § 7 otrzymuje brzmienie:

„§ 7

1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:

 

1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)

a)Kierownik Referatu Finansowo - Księgowego – Skarbnik Miasta i Gminy,

b)Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,

c)stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej,

d)stanowisko pracy ds. podatków i opłat,

e)stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,

f)stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,

g)stanowisko pracy ds. księgowości,

h)stanowisko pracy ds. podatków.

2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)

a)Kierownik Referatu Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,

b)stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,

c)stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,

d)stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,

e)stanowisko pracy ds. drogownictwa,

f)stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych.

3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)

a)Kierownik Referatu Administracyjno – Organizacyjnego,

b)stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,

c)stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych,

d)stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,

e)stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,

f)sekretarka,

g)robotnik gospodarczy,

h)kierowca,

i)sprzątaczka,

    j)dozorca,

    k)archiwista,

    l)goniec.

4) Urząd Stanu Cywilnego (USC)

a)Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Osieku,

     b)stanowisko pracy ds. dowodów osobistych. 

5) samodzielne stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK).

 

2. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”

 

 

§ 2

W Zarządzeniu Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku oraz ogłoszenia tekstu jednolitego załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia. 

 § 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 32/09

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 08 czerwca 2009 r. 

 

„Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1. Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

2. Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

3. Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 12 etatów:

1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etat,

6) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,

7) stanowisko pracy ds. księgowości – 3 etaty,

8) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

 

4. Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 6 etatów:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

     3) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 1 etat,

4) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

6) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

 

5. Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 19 etatów:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,

4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat

6) sekretarka – 1 etat,

7) robotnik gospodarczy – 3 etaty,

8) kierowca – 2 etaty,

9) sprzątaczka – 3 etaty,

    10) dozorca – 2 etaty,

    11) archiwista – 1 etat,

    12) goniec – 2 etaty.

 

6. Urząd Stanu Cywilnego (USC)2 etaty:

1)     Kierownik USC – 1 etat,

     2)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

 

7. samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

1)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat”.

 

 

295757