Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

ZARZĄDZENIE Nr 75/2008xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Osiek dnia 30 grudnia 2008 r.

w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

Działając na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2007r. Nr 89 poz. 590), zarządza się co następuje:

§ 1

Tworzy się Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej "Zespołem", jako organ pomocniczy Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku odpowiedzialny za zapewnienie wykonywania zadań zarządzania kryzysowego na obszarze gminy.

§2 1.

W skład Zespołu Gminnego wchodzą:

1)    Przewodniczący Gminnego Zespołu:- Wawrzkiewicz Włodzimierz

2)Zastępca Przewodniczącego Gminnego Zespołu - Bąk Łukasz

Członkowie:

3)     Pławska Alicja - Sekretarz Miasta i Gminy w Osieku

4)     Sala Barbara - Skarbnik Gminy

5)     Rękas Przemysław - Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego

6) Kiciński Włodzimierz - Kierownik Referatu Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

7)     Grygiel Mariola - Inspektor ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji

8)     Wiesława Pogorzelska - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

9)     W dowiak Eugeniusz - Komendant Gminny OSP

10)     Cepil Ireneusz - Kierownik Posterunku Policji

11)     Kopeć Michał - Pracownik Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej

12)     Głaz Bożena - Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarriy

13)     Nowak Grzegorz - Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej

14)     Majewska Elżbieta - Inspektor Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego

15)     Skwarzec Małgorzata - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

16)Jeczeń Zbigniew - Kierownik Miejsko-Gminnego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej

17)     Suska Andrzej - Inspektor Powiatowego Inspektoratu Weterynarii

18)     Świerk Piotr - Inspektor ds. drogownictwa

 

§3

Zakres zadań Zespołu w tym jego przewodniczącego określa ustawa z dnia 26 kwietnia 2007r. o zarządzaniu kryzysowym.

§4

Burmistrz Miasta i Gminy w zależności od uzasadnionych potrzeb, do składu Zespołu może powoływać specjalistów, ekspertów, przedstawicieli społecznych organizacji ratowniczych, organów administracji publicznej oraz inne osoby zaproszone przez Burmistrza.

§5

1.       Pracami Zespołu kieruj e j ego przewodniczący.

2.        W warunkach wystąpienia sytuacji kryzysowej lub zagrożenia wystąpienia sytuacji kryzysowej, na polecenie przewodniczącego Zespołu, a w przypadku jego nieobecności zastępcy przewodniczącego, wskazani pracownicy Urzędu Miasta i Gminy w Osieku oraz kierownicy jednostek organizacyjnych gminy są odpowiedzialni za realizację zadań określonych w Gminnym Planie Reagowania Kryzysowego, niezbędnych do zabezpieczenia warunków do sprawnego rozwinięcia i funkcjonowania Zespołu, w tym także do zabezpieczenia prac Zespołu, w zakresie i terminie określonym przez przewodniczącego Zespołu lub jego zastępcę.

§6

1.       Siedzibą pracy Zespołu jest budynek Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.

2.        W przypadku braku możliwości pracy Zespołu w stałym obiekcie, funkcje obiektu zastępczego przejmuje w zależności od decyzji przewodniczącego budynek Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Osieku.

§7

1.       Przewodniczący Zespołu zwołuję posiedzenie Zespołu wskazując termin, miejsce, tematykę posiedzenia oraz osoby przewidziane do uczestnictwa w nim.

2.       W warunkach wystąpienia sytuacji kryzysowej przewodniczący Zespołu może zdecydować o funkcjonowaniu Zespołu w systemie ciągłym.

§8

Dokumentami działań prac Zespołu są :

1.       Protokoły z posiedzeń.

2.       Projekty komunikatów, decyzji i zarządzeń Burmistrza.

3.       Analizy, prognozy, opinie, wnioski raporty i sprawozdania opracowywane i przedkładane przez członków Zespołu w czasie lub na potrzeby posiedzeń.

4.       Informacje związane z zagrożeniami przekazywane do publicznej wiadomości.

5.       Inne niezbędne dokumenty do działań i prac Zespołu.

 

§10

Obsługę kancelaryjno-biurową Zespołu zapewnia Referat Administracyjno- Organizacyjny.

 

§11

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

241676