Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 12/08

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 20 marca 2008 roku

 

w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:

 

§1

Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

      

 

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr 11/08

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 20 marca 2008 r.

 

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1) Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

2) Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

3) Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 10 etatów:

a) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

b) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG) – 1 etat,

d) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

e) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etat,

f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,

g) stanowisko pracy ds. księgowości – 2 etaty,

h) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

 

4) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 5 etatów:

a) Kierownik – 1 etat,

b) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

c) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 1 etat,

d) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

e) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat.

 

5) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 18 etatów:

a) Kierownik – 1 etat,

b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

c) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,

d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

e) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat

f) sekretarka – 1 etat,

g) robotnik gospodarczy – 4 etaty,

h) kierowca – 2 etaty,

i) sprzątaczka – 3 etaty,

    j) dozorca – 2 etaty,

    k) archiwista – 1 etat.

 

6) Urząd Stanu Cywilnego (USC)2 etaty:

a)     Kierownik USC – 1 etat,

b)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

 

7) samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

a)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat.

 

241728