Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 60/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 24 grudnia 2007 roku.
w sprawie powołania komisji zdawczo – odbiorczej
Na podstawie art. 33 ust.3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję komisję zdawczo - odbiorczą w składzie:
1. Przewodniczący – Zofia Jarkowska,
2. Zdający – Bronisław Skowron
3. Przyjmujący - Przemysław Rękas
4. Członek - Dorota Skotarek
§2
Zadaniem w/w komisji jest komisyjne przekazanie dokumentacji ze stanowiska pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej organów.
§3
Przekazanie dokumentów ze stanowiska pracy określonego w §2 należy dokonać w dniu 31 grudnia 2007 roku.
§4