Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 59/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 24 grudnia 2007 roku.

 

w sprawie powołania komisji zdawczo – odbiorczej     

 

Na podstawie  art. 33 ust.3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

 

§1

 

         Powołuję komisję zdawczo - odbiorczą w składzie:

 

1.     Przewodniczący  – Zofia Jarkowska

2.     Zdający – Halina Seremak

3.     Przyjmujący – Barbara Sala

4.     Członek – Przemysław Rękas

 

 

§2

 

         Zadaniem  w/w komisji jest komisyjne przekazanie  dokumentacji dotyczącej Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej dla nauczycieli i obsługi szkół przy UMiG
w  Osieku  i Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy UmiG w Osieku.     

 

§3

 

         Przekazanie dokumentacji określonej  w §2 należy dokonać w dniu 31 grudnia
2007 roku.

 

§4

 

          Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.