Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 58/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 24 grudnia 2007 roku.
w sprawie powołania komisji zdawczo – odbiorczej
Na podstawie art. 33 ust.3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję komisję zdawczo - odbiorczą w składzie:
1. Przewodniczący – Zofia Jarkowska
2. Zdający – Halina Seremak
3. Przyjmujący – Przemysław Rękas
4. Członek – Dorota Skotarek,
której zadaniem jest komisyjne przekazanie dokumentacji ze stanowiska pracy ds. obronnych i obrony cywilnej z wyłączeniem dokumentacji dotyczącej kancelarii tajnej i dokumentacji dotyczącej Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej dla nauczycieli i obsługi szkół przy UmiG w Osieku i Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy UmiG w Osieku.
§2
Na wniosek pełnomocnika ochrony wyznaczam Pana Przemysława Rękas – Kierownika Referatu Administracyjno – Organizacyjnego do sporządzenia spisu dokumentacji dotyczącej kancelarii tajnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku i jej przyjęcia od Pani Haliny Seremak – Inspektora ds. obronnych i obrony cywilnej.
§3
Przekazania dokumentacji określonej w §1 i §2 należy dokonać w dniu 31 grudnia 2007 roku.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.