Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 58/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 24 grudnia 2007 roku.

 

w sprawie powołania komisji zdawczo – odbiorczej     

 

Na podstawie  art. 33 ust.3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

 

§1

 

         Powołuję komisję zdawczo - odbiorczą w składzie:

 

1.      Przewodniczący – Zofia Jarkowska

2.      Zdający – Halina Seremak

3.      Przyjmujący – Przemysław Rękas

4.      Członek – Dorota Skotarek,

której zadaniem jest  komisyjne przekazanie dokumentacji ze stanowiska pracy  ds. obronnych   i obrony cywilnej z wyłączeniem dokumentacji dotyczącej kancelarii tajnej i dokumentacji dotyczącej Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej dla nauczycieli i obsługi szkół przy UmiG w Osieku i Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy UmiG w Osieku.

 

§2

 

          Na wniosek pełnomocnika ochrony wyznaczam Pana Przemysława Rękas – Kierownika Referatu Administracyjno – Organizacyjnego do sporządzenia spisu dokumentacji dotyczącej kancelarii tajnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Osieku i jej przyjęcia od Pani Haliny Seremak – Inspektora ds. obronnych i obrony cywilnej.

 

§3

 

         Przekazania dokumentacji określonej  w §1 i §2  należy dokonać w dniu 31 grudnia 2007 roku.

 

§4

 

          Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.