Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 30/07
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 21 sierpnia 2007 roku
w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., wprowadza się następującą zmianę: § 7 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
“3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,
c) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych,
d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,
e) sekretarka,
f) robotnik gospodarczy,
g) kierowca,
h) sprzątaczka,
i) dozorca.”
§2
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 30/07
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 21 sierpnia 2007 r.
Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy
1) Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.
2) Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.
3) Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 9 etatów:
a) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,
b) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,
c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG) – 1 etat,
d) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,
e) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,
f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,
g) stanowisko pracy ds. księgowości – 2 etaty,
h) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.
4) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 5 etatów:
a) Kierownik – 1 etat,
b) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,
c) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 1 etat,
d) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,
e) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat.
5) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 14,5 etatów:
a) Kierownik – 1 etat,
b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,
c) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,
d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych
i zaopatrzenia – 1 etat,
e) sekretarka – 1 etat,
f) robotnik gospodarczy – 3,5 etatu,
g) kierowca – 2 etaty,
h) sprzątaczka – 2 etaty,
i) dozorca – 2 etaty.
6) Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:
a) Kierownik USC – 1 etat,
b) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.
7) samodzielne stanowiska pracy – 3 etaty:
a) stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej organów (RM) – 1 etat,
b) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej (ZK) – 1 etat,
c) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat.