Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 11/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 16 kwietnia 2007 roku

 

 

w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:

 

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia
15 marca 2005 r., wprowadza się następujące zmiany:

1)     § 39 otrzymuje brzmienie:

                                                       §39

1.      Pozostałe dokumenty i pisma podpisują: 

1)     Sekretarz i Skarbnik – w sprawach przez nich nadzorowanych zgodnie
z ustalonym podziałem zadań, jeżeli nie są zastrzeżone do podpisu Burmistrza;

2)     Kierownicy Referatów w sprawach należących do zakresu działania Referatu;

3)     Inspektorzy w sprawach należących do zakresu czynności określonego kartą zadań na stanowisku pracy (zakres czynności).

2.      Dokumenty przedkładane do podpisu winny być parafowane na jednej z kopii przez osobę sporządzającą, a w uzasadnionych przypadkach akceptowane przez radcę prawnego, jako nie budzące zastrzeżeń pod względem prawnym.

3.      Rejestracja, oznakowanie, obieg, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów odbywa się na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej.”,

 

2) skreśla się § 41

 

§2

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

 

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załącznik