Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 56/06

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 26 października 2006 roku

 

 

w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:

 

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., wprowadza się następującą zmianę: w § 7 ust. 1 pkt 1 dodaje się lit. h w brzmieniu „stanowisko pracy ds. podatków”.

 

§2

Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.

 

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 01 listopada 2006 r.

 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

  

Załącznik

do Zarządzenia Nr 56/06

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 26 października 2006 r.

 

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1) Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

2) Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.

 

3) Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 9 etatów:

a)     Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

b)     Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

c)     stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG) – 1 etat,

d)     stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

e)     stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,

f)       stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – 1 etat,

g)      stanowisko pracy ds. księgowości – 2 etaty,

h)       stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

 

4) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)5 etatów:

a)     Kierownik – 1 etat,

b)     stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

c)     stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 1 etat,

d)     stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

e)     stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat.

 

5) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 13,5 etatów:

a)     Kierownik – 1 etat,

b)     stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

c)     sekretarka – 1 etat,

d)     stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych
i zaopatrzenie – 1 etat,

e)     robotnik gospodarczy – 3,5 etatu,

f)       kierowca – 2 etaty,

g)     sprzątaczka – 2 etaty,

h)     dozorca – 2 etaty.

 

6) Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:

a)     Kierownik USC – 1 etat,

b)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

7) samodzielne stanowiska pracy – 3 etaty:

a)     stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej organów (RM) – 1 etat,

b)     stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej (ZK) – 1 etat,

c)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat.

 

242013