Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 19/06xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 1 marca 2006 roku

 

 

w sprawie powołania Komisji do wydzielenia akt archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375 z późn. zm.) oraz § 11 ust. 1 pkt 2 Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku (wprowadzonej Zarządzeniem Nr 13/06 z dnia 07 lutego 2006 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku) zarządzam, co następuje:

 

§1

Powołuje się, Komisję do wydzielenia akt archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku w następującym składzie osobowym:

  1. Przemysław Rękas – Kierownik Referatu Administracyjno – Organizacyjnego,
  2. Wiesława Pogorzelska  - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Osieku,
  3. Barbara Sala – Skarbnik Miasta i Gminy Osiek,
  4. Barbara Kopciowska – Inspektor ds. kadr i organizacji – pracownik odpowiedzialny za archiwum zakładowe.

 

§2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarz Miasta i Gminy Osiek.

 

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.