Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Zarządzenie nr 53/05

z dnia 14 październik 2005r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

do oceny i wyboru oferty na

 

Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Pliskowola na odcinku o długości 840m i szerokości 4m”

 

zarządza co następuje:

 

§ 1

Powołuje się Komisje Przetargową do oceny i wyboru oferty na „Wykonanie  przebudowy drogi gminnej w miejscowości Pliskowola na odcinku o długości 840m i szerokości 4m” w następującym składzie:

 

Pan Włodzimierz Kiciński – przewodniczący

Pani Grażyna Glica – członek

Pani Ewa Ostrowska – członek

Pan Grzegorz Nowak – członek

 

§ 2

  1.   Do zadań Komisji należy:

1.1    Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2    Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3    Dokonanie oceny ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy

       na „ Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości

       Pliskowola na odcinku o długości 840m i szerokości 4m.”

1.4    Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia

       kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5    Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

§ 3

  1. Komisja rozpocznie pracę dnia 14 października 2005r.
  2. W terminie do 18 października 2005r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.
  3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

 

§ 4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym

w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§ 5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.

 

§ 6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§ 7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§ 8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

 

§ 9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności i sporządzonego przez nią protokołu.

 

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą – „Prawo zamówień publicznych” czynię odpowiedzialnego Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§ 12

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.