Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie nr 30/05xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z dnia 19 wrzesień 2005 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert na wykonanie:„Dostawy oleju opałowego lekkiego typu: EKOTERM PLUS na sezon grzewczy 2005/2006 w ilości do 120.000 litr. zarządza co następuje:

 

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Dostawy oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM PLUS na sezon grzewczy 2005/2006 w ilości do 120.000 litr" w następującym składzie:

 

Pan Włodzimierz Kiciński — przewodniczący

Pani Grażyna Glica — z-ca przewodniczącego

Pani Ewa Ostrowska - członek

Pani Elżbieta Dyrda - członek

Pan Grzegorz Nowak – członek

 

§2

1. Do zadań Komisji należy:

1.1.          Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2.          Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3.           Dokonanie oceny ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie: Dostawy oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM PLUS na sezon grzewczy 2005/2006 w ilości do 120.000 litr.

1.4.          Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5.          Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

§3

1. Komisja rozpocznie prace dnia 19 września 2005.

2. W terminie do 21 września 2005r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.

3.   Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

§4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy — „Prawo zamówień publicznych".

 

§5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.

 

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

 

§9

Ogłoszenie wyniku przetargu nastąpi po jego zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzenia przez nią protokołu.

 

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą- Prawo zamówień publicznych czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§12

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.