Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie nr 24/05xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 19 sierpień 2005 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty na „Świadczenie usług w postaci dowozu i odwozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum w roku szkolnym 2005/2006”
zarządza co następuje:
§1
Powołuje się Komisje Przetargową do oceny i wyboru oferty na „Świadczenie usług w postaci dowozu i odwozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum w roku szkolnym 2005/2006”
w następującym składzie:
Pan Włodzimierz Kiciński - przewodniczący
Pani Elżbieta Dyrda — członek
1. Do zadań Komisji należy:
1.1 Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
1.2 Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.
1.3 Dokonanie oceny ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na "Świadczenie usług w postaci dowozu i odwozu uczniów do Szkół Podstawowych i Gimnazjum w roku szkolnym 2005/2006”
1.4 Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.
1.5 Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.
1. Komisja rozpocznie pracę dnia 22 sierpień 2005 r.
2. W dniu 22 sierpień 2005 r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.
§5
W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.
§6
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana. Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
§7
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§8
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
§9
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
§10
Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności
i sporządzonego przez nią protokołu.
§11
Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą- „Prawo zamówień publicznych" czynię odpowiedzialnego Pana Włodzimierza Kicińskiego.
§12