Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie nr 18/05xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z dnia 8 lipiec 2005r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty na „Wykonanie III etapu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku o długości 300m” zarządza co następuje:

 

§1

Powołuje się Komisje Przetargową do oceny i wyboru oferty na „Wykonanie III etapu Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku o długości 300m” w następującym składzie:

Pan Włodzimierz Kiciński — przewodniczący

Pani Grażyna Glica - członek

Pani Ewa Ostrowska — członek

Pani Elżbieta Dyrda - członek

Pan Grzegorz Nowak - członek

 

§2

1. Do zadań Komisji należy:

1.1 Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2 Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3 Dokonanie oceny ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na „Wykonanie III etapu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku o długości 300m”

1.4 Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej. 1.5 Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

§3

1. Komisja rozpocznie pracę dnia 12 lipca 2005r.

2. W dniu 12 lipca 2005r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

 

§4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.

 

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

 

§9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności i sporządzonego przez nią protokołu.

 

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą - „Prawo zamówień publicznych" czynię odpowiedzialnego Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§12

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

242201