Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie nr 13/05xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z dnia 25 maj 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty na „Wykonanie II etapu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku od kilometra 0+270 do 0+500 tj. odcinek o długości 230m i szerokości 3m.”
zarządza co następuje:
§1
Powołuje się Komisje Przetargową do oceny i wyboru oferty na wykonanie „ II etapu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku od kilometra 0+270 do 0+500 tj. odcinek o długości 230 m i szerokości 3m.”
Pan Włodzimierz Kiciński – przewodniczący
Pani Grażyna Glica – członek
Pani Ewa Ostrowska – członek
Pani Elżbieta Dyrda – członek
Pan Grzegorz Nowak — członek
§2
1. Do zadań Komisji należy:
1.1 Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
1.2 Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.
1.3 Dokonanie oceny ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie „II etapu przebudowy drogi gminnej w miejscowości Szwagrów na odcinku od kilometra 0+270 do 0+500 tj. odcinek o długości 230m i szerokości 3 m”.
1.4 Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.
1.5 Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.
§3
1. Komisja rozpocznie pracę dnia 10 czerwca 2005r.
2. W terminie do 13 czerwca 2005r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej oceny i wyboru oferenta.
3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.
§4
Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§5
W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.
§6
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
§7
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§8
Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
§9
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.
§10
Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności i sporządzonego przez nią protokołu.
§11
Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą — „Prawo zamówień publicznych" czynię odpowiedzialnego Pana Włodzimierza Kicińskiego.
§12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.