Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 6/05

Burmistrza Miasta i Gminy Osiekxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z dnia 15 marca 2005 roku

 

 

w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta
i Gminy w Osiek oraz ogłoszenia tekstu jednolitego.

 

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku (Zarządzenie Nr 48/04 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 29 grudnia 2004 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku) zarządzam, co następuje:

 

§1

W Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 48/04 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 29 grudnia 2004 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku wprowadza się następujące zmiany:

1.     §7 otrzymuje brzmienie:

„1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:

 

1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)

a)     Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy,

b)     Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,

c)     stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG),

d)     stanowisko pracy ds. podatków i opłat,

e)     stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,

f)       stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,

g)     stanowisko pracy ds. księgowości.

 

2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)

a)     Kierownik,

b)     stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,

c)     stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,

d)     stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,

e)     stanowisko pracy ds. drogownictwa.

 

3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)

a)     Kierownik,

b)     stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,

c)     sekretarka,

d)     stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,

e)     robotnik gospodarczy,

f)       kierowca.

2. W skład Urzędu wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy:

a)     stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej organów (RM),

b)     stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej (ZK),

c)     stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK),

d)     Radca prawny (RP),

e)     Stanowisko ds. prawno – administracyjnych (Ad),

3. Do struktury organizacyjnej Urzędu należy również Urząd Stanu Cywilnego (USC):

a)     Kierownik,

b)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO).

4. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”

 

2.     dodaje się w § 23 lit e w brzmieniu:

„ds. prawno – administracyjnych należy:

1.     prowadzenie spraw związanych z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie,

2.     prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z Biuletynem Informacji Publicznej Urzędu,

3.     czynności administracyjno – kancelaryjne,

4.     współpraca z Radcą Prawnym w obsłudze prawnej Urzędu.”

 

§2

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

 

§3

Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

§4

Wprowadza się tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.

 

§5

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

 

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 


Regulamin_tj.pdf (170.74 Kb)