Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie nr 47/04xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 29 grudnia 2004

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru oferty na „Dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy Osiek na rok 2005" zarządza co następuje:

 

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy Osiek na rok 2005" w następującym składzie:

Pan Włodzimierz Kiciński – przewodniczący

Pani Zofia Jarkowska - z-ca przewodniczącego

Pani Grażyna Glica – członek

Pani Elżbieta Dyrda – członek

Pan Grzegorz Nowak - członek

 

§2

1.Do zadań Komisji należy:

1.1.Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2. Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3. Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie „Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy Osiek na rok 2005".

1.4. Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

§3

1. Komisja rozpocznie prace dnia 03.01.2005r.

2. W terminie do 07.01.2005r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, ceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

§4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy - „Prawo zamówień publicznych".

§5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.

 

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§ 8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgnięcia opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

§9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu.

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą- „Prawo zamówień publicznych” czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§12

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.