Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie nr 37/04xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

z dnia 11 październik  2004r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

do oceny i wyboru ofert na

 

 

wykonanie:

„ Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Osiek przy ulicy Jana Pawła II  na odcinku o długości 405m”.

 

zarządza co następuje:

 

 

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Osiek przy ulicy Jana Pawła II na odcinku o długości 405m” w następującym składzie:

 

       Pan  Włodzimierz Kiciński  - przewodniczący

       Pani Grażyna Glica – z-ca przewodniczącego

       Pani Elżbieta Dyrda     -   członek

       Pan  Grzegorz Nowak  -   członek

 

§2

1.           Do zadań Komisji należy:

1.1.            Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2.            Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3.            Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie „Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Osiek przy ulicy Jana Pawła II na odcinku o długości 405m”. 

1.4     Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5.            Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

§3

1.      Komisja rozpocznie pracę dnia 12 października 2004r.

2.      W terminie do 14 października 2004r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, ceny i wyboru oferenta.

3.      Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

 

 

 

§4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy – „Prawo zamówień publicznych”.

 

 

§5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5dni.

 

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

 

§9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu.

 

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą – „Prawo Zamówień Publicznych” czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§12

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.