Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

                                            Zarządzenie nr 32/04

                                Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku

                                          z dnia 23 sierpnia 2004r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert na wykonanie: „ Dostawy węgla na sezon grzewczy 2004/2005 do placówek podległych Urzędowi Miasta i Gminy w Osieku".

zarządza co następuje:

 

                                                              §1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Dostawy węgla na sezon grzewczy 2004/2005 do placówek podległych Urzędowi Miasta i Gminy w Osieku" w następującym składzie:

Pan Włodzimierz Kiciński – przewodniczą

Pani Ewa Ostrowska - z-ca przewodniczącego

Pan Grzegorz Nowak - członek

 

                                                                 §2

l.   Do zadań Komisji należy:

1.1. Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2. Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3. Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie „Dostawy węgla na sezon grzewczy 2004/2005 do placówek podległych Urzędowi Miasta i Gminy w Osieku".

l.4  Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

                                                           §3

1. Komisja rozpocznie pracę dnia 10 września 2004r.

2. W terminie do 14 września 2004r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej ceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

                                                          §4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy - „Prawo zamówień publicznych".

 

                                                           §5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5dni.

 

                                                           §6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana. Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

                                                            §7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

                                                             §8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów
w koniecznych przypadkach.

                                                             §9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

                                                              §10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac
i sporządzonego przez nią protokołu.

                                                              §11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą - „Prawdo Zamówień Publicznych" czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

                                                              §12

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.