Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

                                         Zarządzenie Nr 29/04xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

                            Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku

                                       z dnia 18 sierpnia 2004r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert na wykonanie: „Remont pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Osieku- WC, łazienki i szatni"

zarządza co następuje:

 

                                                              §1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Remont pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Osieku - WC, łazienki i szatni" w następującym składzie:

Pan Włodzimierz Kiciński – przewodniczący

Pani Grażyna Glica — z-ca przewodniczącego

Pani Ewa Ostrowska – członek

Pani Elżbieta Dyrda – członek

Pan Grzegorz Nowak - członek

 

                                                               §2

l. Do zadań Komisji należy:

1.1. Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2. Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3. Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na „Remont pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Osieku - WC, łazienki i szatni"

1.4 Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

l.5. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania urnowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

                                                              §3

1. Komisja rozpocznie pracę dnia 18 sierpnia 2004r.

2. W terminie do 20 sierpnia 2004r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, ceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

 

                                                             §4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy - „Prawo zamówień publicznych".

                                                             §5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5 dni.

                                                             §6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

                                                              §7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

                                                             §8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

                                                             §9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

                                                             §10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu.

                                                             §11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą — „Prawo Zamówień Publicznych" czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

                                                             §12

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.