Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie nr 25/04

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 9 sierpnia 2004r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny
i wyboru ofert na
wykonanie:„ Wykonanie przebudowy drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Suchowola na odcinku o długości 900m”

zarządza co następuje:

                                        §1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na wykonanie „Przebudowy drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych  w miejscowości Suchowola na odcinku o długości 900m”
w następującym składzie:

 

       Pan  Włodzimierz Kiciński  - przewodniczący

       Pani Grażyna Glica – z-ca przewodniczącego

       Pani Ewa Ostrowska   -   członek

       Pani Elżbieta Dyrda     -   członek

       Pan  Grzegorz Nowak  -   członek

 

§2

1.           Do zadań Komisji należy:

1.1.            Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2.            Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3.            Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy na wykonanie „Przebudowy drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w   miejscowości Suchowola  na odcinku o długości 900m”. 

1.4     Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki zamawiającej.

1.5.            Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg.

 

§3

1.      Komisja rozpocznie pracę dnia 11 sierpnia  2004r.

2.      W terminie do 13 sierpnia 2004r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, ceny i wyboru oferenta.

3.      Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

 

                                     §4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadku określonym w art. 93 Ustawy – „Prawo zamówień  publicznych”.

                                     §5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 5dni.

 

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

 

§7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

 

§8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

 

§9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika jednostki zamawiającej.

 

§10

Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonego przez nią protokołu.

 

§11

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z Ustawą – „Prawo Zamówień Publicznych” czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

 

§12

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.