Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 1/04
Burmistrza Miasta i Gminy w Osieku
z dnia 16 stycznia 2004r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
do oceny i wyboru ofert na
dokończenie budowy Ośrodka Zdrowia w Osiekuxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

zarządza co następuje:

 

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert na dokończenie budowy Ośrodka Zdrowia w Osieku w następującym składzie:

Pan Włodzimierz Kiciński - przewodniczący komisji

Pani Grażyna Glica - z-ca przewodniczącego

Pani Ewa Ostrowska – członek

Pani Elżbieta Dyrda - członek

§2

l. Do zadań Komisji należy:

1.1.  Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

1.2.  Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

1.3.  Dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru wykonawcy

na dokończenie budowa Ośrodka Zdrowia w Osieku.

1.4  Sporządzenie protokołu i przedłożenie go do zatwierdzenia kierownikowi

jednostki zamawiającej.

l .5. Dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy

przez oferenta, który wygrał przetarg.

§3

1. Komisja rozpocznie pracę dnia 20 stycznia 2004r.

2.        W terminie do 26. 01. 2004r. Komisja dokona kwalifikacji wstępnej.

oceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy prace z dniem podpisania umowy.

§4

Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadkach określonych w artykule 27a i 27b ustawy o zamówieniach publicznych.

§5

W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż na okres 7 dni chyba, że wystąpią okoliczności określone w artykule 85 ust. l. pkt 1,2,3 ustawy o zamówieniach publicznych.

§6

W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana, Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

                                                        §7

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

                                                        §8

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

§9

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez kierownika

jednostki zamawiającej.

§10

Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z ustawą o Zamówieniach Publicznych czynię odpowiedzialnym Pana Włodzimierza Kicińskiego.

                                                        §11

Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.