Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 29/12
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 07 maja 2012 r.
w sprawie zmiany koordynatora czynności kancelaryjnych
Na podstawie § 2ust. 2 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr 1/11 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 21 stycznia 2011 r.
w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku § 2 otrzymuje brzmienie:
w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku § 2 otrzymuje brzmienie:
„§ 2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam Panią Barbarę Gacoń”.
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§3
Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.