Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 63/12

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 12 września 2012 roku


w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy
w Osieku.




Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Orgnizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:


§ 1


W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 7 w ust.1 w pkt.3 skreśla się lit.c i lit.ł;

2) Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.


§ 2


Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





Załącznik
do Zarządzenia Nr 63/12
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 12 września 2012 roku

"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy


  1. Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  2. Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  3. Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -13 etatów:

    1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

    2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

    4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etaty,

    6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,

    7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

  4. Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościmi i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

    4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

  5. Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 19 etatów:

1) Kierownik – 1 etat,

2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

3) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

4) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej, - 1 etat;

5) sekretarka – 1 etat,

6) robotnik gospodarczy – 3 etaty,

7) kierowca samochodu osobowego – 1 etat,

8) sprzątaczka – 2 etaty,

9) dozorca – 2 etaty,

10) archiwista – 1 etat,

11) goniec – 2 etaty,

12) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat,

13) informatyk – 1 etat,

14) kierowca autobusu – 1 etat.

  1. Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 15 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

    3) elektryk – 1 etat,

    4) konserwator – 3 etaty,

    5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,

    6) robotnik gospodarczy – 5 etatów,

    7) sprzątaczka – 1 etat,

    8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.

  2. Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:

    1) Kierownik USC – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

  3. Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

    1) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat".

294606