Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 66/12
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 18 września 2012 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla oceny i wyboru ofert na udzielenie i obsługę kredytu dla gminy Osiek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Osiek i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami / Burmistrz Miasta i Gminy w Osieku zarządza co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję przetargową do oceny i wyboru ofert na udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
w następującym składzie:
1. Hanna Rzepka – przewodniczący
2. Magdalena Domańska – z-ca przewodniczącego
3. Joanna Żądło – członek
§ 2.
Do zadań komisji należy:
- zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu;
- dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru;
- sporządzenie protokołu i przedłużenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki;
- dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg.
§ 3.
1. Komisja rozpocznie pracę w dniu 25.09.2012 roku o godzinie 10:15.
2. W terminie do dnia 25.09. 2012 roku Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.
3. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
§ 4.
W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż przez okres 7 dni, chyba że wystąpią okoliczności określone w art. 180 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami /.
§ 5.
W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.
§ 6.
Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 7.
Upoważnia się przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.
§ 8.
Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Kierownika jednostki zamawiającej.
§ 9.
Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych czynię odpowiedzialną Panią Hannę Rzepka.
§ 10.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.