Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 66/12

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 18 września 2012 roku


w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla oceny i wyboru ofert na udzielenie i obsługę kredytu dla gminy Osiek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Osiek i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań


Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami / Burmistrz Miasta i Gminy w Osieku zarządza co następuje:


§ 1.


Powołuje się Komisję przetargową do oceny i wyboru ofert na udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
w następującym składzie:

1. Hanna Rzepka – przewodniczący

2. Magdalena Domańska – z-ca przewodniczącego

3. Joanna Żądło – członek


§ 2.


Do zadań komisji należy:

- zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;

- publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu;

- dokonanie oceny wniosków ofert oraz dokonanie wyboru;

- sporządzenie protokołu i przedłużenie go do zatwierdzenia kierownikowi jednostki;

- dokonanie wyboru nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta który wygrał przetarg.


§ 3.


1. Komisja rozpocznie pracę w dniu 25.09.2012 roku o godzinie 10:15.

2. W terminie do dnia 25.09. 2012 roku Komisja dokona kwalifikacji wstępnej, oceny i wyboru oferenta.

3. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.


§ 4.


W przypadku wniesienia protestu Komisja zawiesi postępowanie do czasu rozpatrzenia protestu, nie dłużej jednak niż przez okres 7 dni, chyba że wystąpią okoliczności określone w art. 180 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami /.


§ 5.


W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana Komisja dokona ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.




§ 6.


Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.


§ 7.


Upoważnia się przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.


§ 8.


Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po ich zatwierdzeniu przez Kierownika jednostki zamawiającej.


§ 9.


Za przeprowadzenie przetargu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych czynię odpowiedzialną Panią Hannę Rzepka.


§ 10.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.