Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 84/12
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 6 grudnia 2012 roku
w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Orgnizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:
-
w § 4 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
,,2) zadań zleconych – w tym realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz innych ustaw szczególnych”; -
w § 12 pkt 13 otrzymuje brzmienie:
„13) sprawowanie ogólnego kierownictwa i nadzoru nad realizacją zadań obronnych wykonywanych przez Gminę i podległe jednostki organizacyjne oraz sprawowanie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Miasta i Gminy i Przewodniczącego Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego”; -
w § 15 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„8) organizuje i koordynuje zadania obronne wykonywane przez Urząd wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz innych ustaw szczególnych”; -
w § 17 ust 2 otrzymuje brzmienie:
,,2. Do wspólnych zadań referatów oraz samodzielnego stanowiska pracy należy:1) wykonywanie zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej wynikających z opracowanych planów;
2) współdziałanie w realizacji przedsięwzięć związanych z przygotowaniem systemu kierowania bezpieczeństwem Gminy, w tym przygotowanie do wykonywania zadań w składzie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz funkcjonowaniem na stanowiskach kierowania;
3) wykonywanie zadań w zakresie zapobiegania zagrożeniu życia, zdrowia, mienia oraz zagrożeniom środowiska, bezpieczeństwa powszechnego i porządku publicznego, zapobiegania klęskom żywiołowym i innym nadzwyczajnym zgrożeniom oraz zwalczania i usuwania ich skutków na zasadach określonych w ustawach;
4) uczestniczenie w szkoleniu obronnym organizowanym przez Urząd oraz organy nadrzędne”;
-
w § 21 w pkt 41 dodaje się lit. n w następującym brzmieniu:
,,n) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. obronnych i obrony cywilnej”; -
§ 46a otrzymuje brzmienie:
,,§ 46a. W przypadkach szczególnych zagrożeń, realizację zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej dla Urzędu określa ,,Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy w Osieku na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i czas wojny”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"
Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy
-
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.
-
Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.
-
Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -12 etatów:
1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,
2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,
4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,
6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,
7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.
-
Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościmi i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.
-
Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 22 etaty:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. prawno-administracyjnych – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,
6) sekretarka – 1 etat,
7) robotnik gospodarczy – 3 etaty,
8) kierowca samochodu osobowego – 1 etat,
9) sprzątaczka – 2 etaty,
10) dozorca – 2 etaty,
11) archiwista – 1 etat,
12) goniec – 2 etaty,
13) pomoc administracyjna – 2 etaty,
14) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat,
15) informatyk – 1 etat,
16) kierowca autobusu – 1 etat.
-
Referat Gospodrki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 15 etatów
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,
3) elektryk – 1 etat,
4) konserwator – 3 etaty,
5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,
6) robotnik gospodarczy – 5 etatów,
7) sprzątaczka – 1 etat,
8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.
-
Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:
1) Kierownik USC – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. Dowodów osobistych (SO) – 1 etat.
-
Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:
1) stanowisko pracy ds. Oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat."