Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 84/12

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 6 grudnia 2012 roku


w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.


Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Orgnizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:

§ 1


W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 4 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
    ,,2) zadań zleconych – w tym realizowanie zadań wynikających z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz innych ustaw szczególnych”;

  2. w § 12 pkt 13 otrzymuje brzmienie:
    „13) sprawowanie ogólnego kierownictwa i nadzoru nad realizacją zadań obronnych wykonywanych przez Gminę i podległe jednostki organizacyjne oraz sprawowanie funkcji Szefa Obrony Cywilnej Miasta i Gminy i Przewodniczącego Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego”;

  3. w § 15 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
    „8) organizuje i koordynuje zadania obronne wykonywane przez Urząd wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz innych ustaw szczególnych”;

  4. w § 17 ust 2 otrzymuje brzmienie:
    ,,2. Do wspólnych zadań referatów oraz samodzielnego stanowiska pracy należy:

    1) wykonywanie zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej wynikających z opracowanych planów;

    2) współdziałanie w realizacji przedsięwzięć związanych z przygotowaniem systemu kierowania bezpieczeństwem Gminy, w tym przygotowanie do wykonywania zadań w składzie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz funkcjonowaniem na stanowiskach kierowania;

    3) wykonywanie zadań w zakresie zapobiegania zagrożeniu życia, zdrowia, mienia oraz zagrożeniom środowiska, bezpieczeństwa powszechnego i porządku publicznego, zapobiegania klęskom żywiołowym i innym nadzwyczajnym zgrożeniom oraz zwalczania i usuwania ich skutków na zasadach określonych w ustawach;

    4) uczestniczenie w szkoleniu obronnym organizowanym przez Urząd oraz organy nadrzędne”;

  5. w § 21 w pkt 41 dodaje się lit. n w następującym brzmieniu:
    ,,n) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. obronnych i obrony cywilnej”;

  6. § 46a otrzymuje brzmienie:
    ,,§ 46a. W przypadkach szczególnych zagrożeń, realizację zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej dla Urzędu określa ,,Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy w Osieku na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i czas wojny”.

§ 2


Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"


Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy


  1. Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  2. Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  3. Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -12 etatów:

    1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

    2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

    4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,

    6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,

    7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

  4. Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościmi i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

    4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

  5. Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 22 etaty:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. prawno-administracyjnych – 1 etat,

    4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,

    6) sekretarka – 1 etat,

    7) robotnik gospodarczy – 3 etaty,

    8) kierowca samochodu osobowego – 1 etat,

    9) sprzątaczka – 2 etaty,

    10) dozorca – 2 etaty,

    11) archiwista – 1 etat,

    12) goniec – 2 etaty,

    13) pomoc administracyjna – 2 etaty,

    14) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat,

    15) informatyk – 1 etat,

    16) kierowca autobusu – 1 etat.

  6. Referat Gospodrki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 15 etatów

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

    3) elektryk – 1 etat,

    4) konserwator – 3 etaty,

    5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,

    6) robotnik gospodarczy – 5 etatów,

    7) sprzątaczka – 1 etat,

    8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.

  7. Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:

    1) Kierownik USC – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. Dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

  8. Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

    1) stanowisko pracy ds. Oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat."