Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 15/13

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 29 kwietnia 2013 roku


w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy
w Osieku.


Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Orgnizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:


§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 7 w ust.1 w pkt 3 skreśla się lit. j;

  2. w § 45 w ust.1 skreśla się pkt 11;

  3. Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

     

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.


§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 maja 2013 r.

Załącznik

do Zarządzenia Nr 15/13

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 29 kwietnia 2013 roku


"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"


Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy


  1. Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  2. Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

  3. Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -13 etatów:

    1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

    2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

    4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etaty,

    6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,

    7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.

  4. Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

    4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

    5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

  5. Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 16 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

    3) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat,

    4) sekretarka – 1 etat,

    5) robotnik gospodarczy – 3 etaty,

    6) kierowca samochodu osobowego – 1 etat,

    7) sprzątaczka – 2 etaty,

    8) archiwista – 1 etat,

    9) goniec – 2 etaty,

    10) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat,

    11) informatyk – 1 etat,

    12) kierowca autobusu – 1 etat.

  6. Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 15 etatów:

    1) Kierownik – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

    3) elektryk – 1 etat,

    4) konserwator – 2 etaty,

    5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,

    6) robotnik gospodarczy – 6 etatów,

    7) sprzątaczka – 1 etat,

    8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.

  7. Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:

    1) Kierownik USC – 1 etat,

    2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

  8. Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

    1) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat."








240564