Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 33/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 18 czerwca 2013 r.
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia oceny wniosków o dofinansowanie kosztów zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku – w ramach realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” i kwalifikacji wniosków do przyznania dofinansowania.
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r. poz. 594) i §3 ust. 1 Regulaminu dofinansowania kosztów zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku – w ramach realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję w składzie:
1. Przewodniczący Komisji Grzegorz Nowak – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
2. Sekretarz Ewa Ostrowska – Insp. ds. ochrony środowiska
3. Członek Mariola Okoń – Referent ds. ochrony środowiska
§2
Zadaniem Komisji wymienionej w §1 będzie:
1. Ocena złożonych wniosków o dofinansowanie całości kosztów zadania obejmującego:
1) demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków i posesji położonych na terenie Gminy Osiek,
2) pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach położonych na terenie Gminy Osiek.
2. Przedłożenie zaopiniowanych wniosków do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Osiek.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.