Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 33/2013
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 18 czerwca 2013 r.
 
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia oceny wniosków o dofinansowanie kosztów zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku – w ramach realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” i kwalifikacji wniosków do przyznania dofinansowania.
 
 
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r. poz. 594) i §3 ust. 1 Regulaminu dofinansowania kosztów zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2013 roku – w ramach realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” zarządzam, co następuje:
 
 
§1
 
Powołuję Komisję w składzie:
 
1. Przewodniczący Komisji                           Grzegorz Nowak – Kierownik Referatu  Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
2. Sekretarz                                                    Ewa Ostrowska – Insp. ds. ochrony środowiska
3. Członek                                                     Mariola Okoń – Referent ds. ochrony środowiska
 
§2
 
Zadaniem Komisji wymienionej w §1 będzie:
1.     Ocena złożonych wniosków o dofinansowanie całości kosztów zadania obejmującego:
       1) demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków i posesji położonych na terenie Gminy Osiek,
         2) pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach położonych na terenie Gminy  Osiek.
2.     Przedłożenie zaopiniowanych wniosków do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta i Gminy     Osiek.
 
§3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.