Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

 

Zarządzenie Nr 1/14

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 7  stycznia   2014 r.

 w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku. 

 

         Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o  samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta  i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku wprowadza się następujące zmiany:

1)w §7 w ust.1 pkt 5 otrzymuje brzmienie:

„5) samodzielne stanowisko pracy ds. oświaty (Oś)”;

2) w §21 dodaje się  pkt 42 w następującym brzmieniu:

„ 42) prowadzenie spraw związanych z organizowaniem działalności kulturalnej, kultury fizycznej i turystyki;

3) §23  otrzymuje brzmienie:

„§23.Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. oświaty należy:

1) prowadzenie spraw związanych z zadaniami Miasta i Gminy Osiek  jako organu prowadzącego szkoły,    a w szczególności:

a) przygotowywanie dokumentacji związanej z zakładaniem, likwidacją i przekształcaniem szkół,

b) prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku nauki,

c)organizowanie i prowadzenie dowozu uczniów,

d) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem sieci szkół,

e) prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,

f) prowadzenie bazy danych oświatowych,

g)prowadzenie spraw  związanych z organizacją roku szkolnego,

2) współpraca w realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej.”;

5)w § 45 w ust. 1 skreśla się pkt 7.

4)Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje   brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

  

§ 2

 Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.

 

§ 3 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr1/14

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 7  stycznia 2014 roku

 

"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"

 

Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy

 

1.Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

2.Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.

3.Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -14 etatów:

   1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,

   2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,

   3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,

   4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,

   5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etaty,

   6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,

   7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat,

   8) pomoc administracyjna – 1 etat.

4.Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:

  1) Kierownik – 1 etat,

  2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,

  3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,

  4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,

  5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.

5.Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 17 etatów:

  1) Kierownik – 1 etat,

  2) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,

  3) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej - 1 etat;

  4) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat,

  5) stanowisko pracy ds. prawno-administracyjnych- 1 etat,

  6) informatyk – 1 etat,

  7)sekretarka – 1 etat,

  8) archiwista – 1 etat,

  9)sprzątaczka – 2 etaty,

  10) robotnik gospodarczy – 3 etaty,

  11) goniec – 2 etaty,

  12)kierowca samochodu osobowego – 1 etat,

  13) kierowca autobusu – 1 etat.

6.Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 16 etatów:

  1) Kierownik – 1 etat,

  2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,

  3) elektryk – 1 etat,

  4) konserwator – 2 etaty,

  5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,

  6) robotnik gospodarczy – 7 etatów,

  7) sprzątaczka – 1 etat,

  8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.

7.Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:

  1) Kierownik USC – 1 etat,

  2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.

8.Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:

  1) stanowisko pracy ds. oświaty(Oś) – 1 etat".