Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 5/14

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 21 stycznia 2014 roku

 

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia oceny wniosków o dofinansowanie kosztów zadania pn. Realizacja „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2014 roku 

 

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zmianami) i §3 ust. 1 Regulaminu dofinansowania kosztów zadania pn. Realizacja „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Osiek na lata 2012-2032” polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osiek w 2014 roku zarządzam, co następuje: 

 

§1

Powołuję Komisję w składzie:

 

1. Przewodniczący Komisji                           Grzegorz Nowak – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

2. Sekretarz                                                    Ewa Ostrowska – Insp. ds. ochrony środowiska

3. Członek                                                     Mariola Okoń – Referent ds. ochrony środowiska 

 

§2

Zadaniem Komisji wymienionej w §1 będzie:

1.     Ocena złożonych wniosków o dofinansowanie kosztów zadania obejmującego:

1) demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków
położonych na terenie Gminy Osiek,

2) pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest zalegających na posesjach położonych na terenie Gminy Osiek.

2.     Przedłożenie zaopiniowanych wniosków do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta i Gminy  Osiek.

  

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.