Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 96/2011
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 28 września 2011 roku
w sprawie powołania Komisij do spraw likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialmych i prawnych oraz druków ścisłego zarachowania
Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 – z późn. zm.) oraz § 42 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz. U. z 2010 r. Nr 114, poz. 761) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję do likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, druków ścisłego zarachowania w Urzędzie Miasta i Gminy oraz
w jednostkach pomocniczych gminy w osobach:
1. Magdalena Domańska - Przewodniczący
2. Barbara Gacoń - Z-ca przewodniczącego
3. Ryszard Pargieła - Członek
4. Łukasz Bąk - Członek
5. Monika Kucwaj - Członek
§ 2
Komisja likwidacyjna dokonuje zniszczenia składników majątku ruchomego.
§ 3.
Z czynności zniszczenia komisja likwidacyjna sporządza protokół zawierający następujące dane:
-
datę zniszczenia;
-
nazwę, rodzaj, cechy identyfikujące oraz wartość składnika rzeczowego majątku ruchomego;
-
przyczynę zniszczenia;
-
imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji likwidacyjnej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.