Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 91/11
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 15 września 2011 r.
w sprawie zmiany do Zarządzenia Nr 1/11 z dnia 21 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Na podstawie § 2 ust. 2 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67) zarządzam, co następuje:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
§ 1
W Zarządzeniu Nr 1/11 z dnia 21 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku § 2 otrzymuje brzmienie: „§ 2 Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Martę Wieczorek”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.